شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در ساعات اولیه معاملات امروز با 314 واحد رشد به 63 هزار و 384 واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در ساعات اولیه معاملات امروز سه‌‌شنبه 22 اردیبهشت 94، تعداد 297 هزار و 820 سهم اوراق بهادار به ارزش 808 میلیارد و 716 میلیون ریال در 18 هزار و 958 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در ساعات اولیه معاملات امروز با 314 واحد رشد به 63 هزار و 384 واحدی رسید.

شاخص قیمت(وزنی-ارزشی) با توجه به افت روز گذشته خود امروز رشد 134 واحدی و شاخص بازار دوم بورس نیز رشد 345 واحدی را تجربه کردند.

در حالی امروز و ساعات پایانی معاملات روز گذشته شاهد روند مثبت در بازار سرمایه هستیم که بازار سرمایه روز گذشته شاهد اعتراض جمعی از سهامداران در مقابل تالار حافظ بود.

همچنین وزیر اقتصاد در جلسه‌ بین مسولین بازار سرمایه و مسولین اقتصادی از بازار سرمایه حمایت کامل کرده انتظار می‌رود روزهای خوشی برای آینده تالار شیشه‌ای رقم بخورد.

و امیدواریم بسته‌ی حمایتی دولت از بازار سرمایه،نتایج مذاکرات هسته‌ای،کاهش نرخ سود بانکی در واقعیت،بتواند به داد روزهای تلخ بازار بورس و کام سرمایه‌گذاران را مجددا شیرین کند.

نماد گروه بانکی‌ها بیشترین تاثیر مثبت را بر روند شاخص داشتند و نماد گروه پتزوشیمی مبین و بانک صادرات از نمادهای پر بیننده‌معاملات امروز هستند.

در بازار فرابورس هم نیز شاخص فرابورس با 11 واحد صعود در پله 730 واحدی قرار گرفت.

نمادهای جم و شتران بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص و نمادهای پالایش نفت تهران و گروه پتروشیمی س.ایرانیان از نمادهای پر بیننده معاملات امروز هستند.


انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، ارزش ، سهم ، اوراق ، نرخ ، سود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار