جزییات عملیات ویژه پلیس در کویر/ سوداگران بی‌رحم تسلیم پلیس شدند/ کشف سلاح‌‌های جنگی و مهمات جنگی

فرمانده انتظامی یزد از کشف و ضبط بیش از یک تن و 100 کیلوگرم تریاک، مرفین و کراک در دو عملیات ماموران پلیس این استان و دستگیری 9 تن از اشرار و سوداگران مرگ خبر داد.

جزییات عملیات ویژه پلیس در کویر/ سوداگران بی‌رحم تسلیم پلیس شدند/ کشف سلاح‌‌های جنگی و مهمات جنگیبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار ایرج کاکاوند گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ ، ماموران پلیس این استان از بارگیری و حرکت یک محموله سنگین موادافیونی از شرق کشور به سمت پایتخت مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی مستمر، روز گذشته از حرکت این محموله توسط چند دستگاه خودرو سواری مطلع شده و به همین منظور تیم های عملیاتی از پلیس مبارزه با موادمخدر تشکیل شد. 

کاکاوند ضمن اشاره به شناسایی و ردگیری دقیق مسیر حرکت خودروهای قاچاقچیان تصریح کرد: ماموران پلیس استان یزد متوجه حضور دو دستگاه خودرو سوداگران مرگ در محورهای کویری شدند که به همین منظور ، دستور ایست صادر شد. 

رئیس پلیس استان یزد ادامه داد: اشرار مسلح با مشاهده ماموران به سمت آنها تیراندازی کرده و در نهایت طی یک درگیری مسلحانه که دو ساعت به طول انجامید، سوداگران مرگ تسلیم پلیس شدند. 

وی ادامه داد: در این درگیری دو تن از سوداگران مرگ مجروح و مقدار 396 کیلوگرم تریاک و 89 کیلو مرفین کشف و همچنین چندین قبضه سلاح جنگی به همراه مقادیری مهمات و دو دستگاه خودروسواری از قاچاقچیان به جا ماند. 

سردار کاکاوند در ادامه به عملیات دیگر ماموران پلیس این استان اشاره کرد و گفت: همچنین در روز گذشته ماموران پلیس، در عملیات دیگری ضمن متوقف کردن یک دستگاه کامیون و سه دستگاه خودرو سواری، موفق به کشف 661 کیلو تریاک و 26 کیلو کراک شدند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار