چرا تغییر رمز دوم کارت پس از هر خرید آنلاین ضروری است؟

رییس پلیس فتا استان کرمان گفت:پس از هر خرید آنلاین تغییر رمز دوم بسیار ضروری است و خریداران باید هشدارهای امنیتی در خرید های الكترونیكی را جدی بگیرند.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛سرهنگ کامبیز اسماعیلی گفت:خریداران بهتر است كه پیامك بانک خود را فعال كنند،ضمن آن که باید به استفاده از کیبورد مجازی در خریدهای اینترنتی دقت داشته باشند و از رفتن به لینک هایی که در سایت های مختلف ارائه شده خودداری کنند.
وی ادامه داد:برای صحت نماد این فروشگاه ها با کلیک بر روی نماد اعتماد الکترونیک در صفحه فروشگاه اینترنتی،صفحه ای برای شما باز می شود که مشخصات فروشگاه اینترنتی و تاریخ اعتبار آن درج شده است.


چرا تغییر رمز دوم کارت پس از هر خرید آنلاین ضروری است؟

وی به جایگاه فضای مجازی در زندگی امروز بشر نیز اشاره كرد و گفت:امروزه ارتباط از طریق فضای مجازی از جایگاه ویژه ای در بین نسل جوان برخوردار است اما متاسفانه عده زیادی هنوز در برقراری ارتباط از طریق این فضا دچار فقر فرهنگی هستند.

اسماعیلی به معایب و محسنات شبكه های اجتماعی نیز اشاره كرد و افزود: : همان گونه که شبکه های اجتماعی در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی زندگی می‌توانند تاثیر گذار باشند در شکل گیری هویت و ابعاد اقتصادی،اجتماعی و حتی سیاسی هم بی تاثیر نخواهد بود.

رییس پلیس فتا استان کرمان استفاده از فضای مجازی را بسیار لازم و ضروری دانست و گفت : در حال حاضر استفاده صحیح از فضای مجازی می‌تواند به عنوان ابزاری مناسب برای گسترش افکار و اندیشه ها محسوب شود اما هر نرم افزار جدیدی که به کشور وارد می شود باید فرهنگ منطبق با آن هم به وجود آید.

چرا تغییر رمز دوم کارت پس از هر خرید آنلاین ضروری است؟


سرهنگ اسماعیلی در پایان تسلط والدین بر فناوری های روز دنیا را ضرروی و باعث كاهش آسیب ها دانست و تصریح کرد: چنان چه خانواده ها نسبت به شیوه های جدید ارتباط فرزندان خود آگاهی و شناخت کافی و لازم را داشته باشند، از انجام بسیاری از جرایم و ارتباطات پنهانی آنان جلوگیری به عمل می آید.

 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار