بازدید مدیر عامل و سرمربی پرسپولیس از کردان کرج

نژادفلاح: برانکو به کسب نتیجه در بازی‌های پیش رو امیدوار بود

محمدحسین نژادفلاح بعد از دیدار با برانکو ایوانکوویچ گفت: آقای برانکو به کسب نتیجه خوب در بازی‌های پیش رو امیدوار است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران نژادفلاح افزود: با آقای ایوانکوویچ جلسه خوبی در محل باشگاه داشتیم. در این نشست بیشتر به بررسی مسائل تیم و بازی‌های پیش رو پرداختیم. درباره بازی دیروز و همچنین دربی و دو بازی مهم در برابر الهلال صحبت‌های مهمی مطرح شد. طبعا برای بازی‌های مهمی که داریم باید تمهیدات لازم اندیشیده شود. از این رو درباره اقداماتی که باید صورت بگیرد، میزبانی و سفری که خواهیم داشت صحبت شد و آقای برانکو هم برنامه‌هایی را ارائه کردند. ایشان نظراتی داشتند که با ما در میان گذاشتند.
 
وی ادامه داد: در این صحبت‌ها، آقای برانکو با امیدواری بسیاری درباره کسب نتیجه در بازی‌های آینده سخن گفتند. همچنین درباره مسائل مربوط به فصل آتی مسابقات صحبت‌هایی شد.
 
نژادفلاح خاطر نشان کرد: از آقای برانکو درباره فهرست نفرات مورد نظرش برای فصل آینده پرسیدم که ایشان اعلام کردند؛ قصد دارند اسکلت تیم و اکثریت نفرات را حفظ کنند و قرار شد بعد از بازی برگشت برابر الهلال فهرست خود را ارائه کنند تا باشگاه نیز بر اساس آن وارد عمل شود. همچنین نظر ایشان را برای اردوهایی که باید جهت آماده‌سازی تیم در فصل آینده داشته باشیم جویا شدم که عنوان کردند؛ به اردوی خارجی و داخلی نیاز است. آقای ایوانکوویچ نظر خود در مورد اردوی خارجی را اعلام کرد و برای اردوی داخلی، کردان را که بسیاری از تیم‌ها در آن اردو می‌زنند پیشنهاد کردیم که ایشان عنوان کردند که ابتدا باید از این مجموعه بازدید کنند تا نظر خود را اعلام کنند. بر همین اساس، بعد از جلسه به اتفاق هم برای بازدید از این محل اردو، راهی شدیم. در طول مسیر نیز فرصت مغتنم بود تا درباره مسائل مختلفی صحبت داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار