رئیس سازمان چای کشور از خرید تضمینی ۱۷۲۹۱ تن برگ سبز چای درجه یک و دو از کشاورزان چایکاران استان های گیلان و مازندران خبر داد.

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از سازمان چای، محمدولی روزبهان اظهار داشت:این میزان برگ سبز خریداری شده 16669 تن درجه یک و 623 تن درجه دو می باشد که ارزش ریالی برگ سبز خریداری شده 370 میلیارد و 910 میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون این میزان برگ سبز خریداری شده 96/40 درصد درجه یک و3/60  درصد درجه دومی باشد که از این میزان برگ سبز خریداری شده بیش از 3891 تن چای خشک تولید شده است.

رئیس سازمان چای کشور تاکیدکرد: تعداد 165 واحد چایسازی در استان های شمالی وجود دارد که هم اکنون 141 واحد چایسازی با سازمان چای کشور عقد قرار داد کرده و مشغول خرید تضمینی برگ سبز چای از کشاورزان چایکار هستند.

پرداخت مرحله ششم تسهیلات به‌زراعی به چایکاران

رئیس سازمان چای کشور همچنین از پرداخت مرحله ششم تسهیلات به زراعی به حساب کشاورزان چایکار استانهای گیلان ومازندران خبرداد.

روز بهان افزود:در مر حله ششم پرداخت تسهیلات به زراعی مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به حساب 2852 نفر از کشاورزان چایکار استان های گیلان ومازندران پرداخت شده است.

وی گفت: تاکنون مبلغ 10 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات به زراعی به حساب 11951 نفر از کشاورزان چایکار استان های شمالی پرداخت شده است.

رئیس سازمان چای کشور اظهار امیدواری کرد:مابقی تسهیلات به زراعی نیز به تدریج در روز های آتی به حساب کشاورزان چایکاران واریز گردد.

انتهای پیام/
برچسب ها: چای ، برگ سبز ، کشاورز ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار