رییس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس گفت: وحدت میان اصولگرایان به عقل و تقوای نیروهای اصول‌گرا بستگی دارد و تدوین منشور وحدت اصول‌گرایی نرم‌افزار رسیدن به وحدت در این جریان است.

وحدت میان اصولگرایان به عقل و تقوای نیروهای اصول‌گرا بستگی دارد
غلامعلی حداد عادل، رییس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ائتلاف میان برخی اصول‌گرایان با اصلاح‌‌طلبان، گفت: ائتلاف درون اصول‌گرایان مهمتر از ائتلاف این جریان با دیگر جریان‌های موجود در جامعه است و من نسبت به ائتلاف میان اصول‌گرایان خوش‌بین هستم.

وی افزود: با خبرهایی که تاکنون از روند وحدت در جریان اصول‌گرایی شنیده‌ایم احتمال اینکه اصول‌گرایان به وحدت برسند زیاد است و ما نیز در این راه تلاش می‌کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، وحدت اصولگرایی که توسط حزب مؤتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و جبهه پایداری در حال تدوین است را موضوعی اساسی خواند و اظهار کرد: تدوین این منشور می‌تواند نرم‌افزار کار اصولگرایان باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه احتمال به ائتلاف نرسیدن اصولگرایان وجود دارد یا خیر، عنوان کرد: وحدت اصولگرایان بستگی به عقل و تقوای میان آنان دارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار