ساری؛

از رسالت های مهم بهره برداری، حفظ و صیانت از پایداری شبکه ها

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق مازندران گفت: حفظ و صیانت از پایداری شبکه ها و تامین رضایت مشترکان یکی از رسالت های مهم بهره برداری است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری،  غفاری در همایش بررسی چالش ها و فرصت های بهبود بهره برداری این شرکت در ساری اظهار کرد : حجم بالای تاسیسات نصب شده در حال بهره برداری سبب شده تا اهمیت نگهداری و تعمیرات از اولویت های بالایی برخوردار باشد.

وی هدف از سیاست گذاری، نگهداری و تعمیرات در حال بهینه، دستیابی به سطح قابلیت اطمینان و ایمنی با کمترین هزینه را ممکن دانست و تصریح کرد : در حال حاضر این سیاست در امورهای 16 گانه جاری است و دو مرحله آموزش مقدماتی و یک مرحله آموزش پیشرفته نیز در این راستا برگزار شده است .

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق مازندران نرخ کل انرژی توزیع نشده شرکت در سال 92 به میزان 28/1درصد بیان کرد گفت : این میزان سال گذشته  به 1/1 درصد رسیده است .

غلامی پیک بار غیرهمزمان سال گذشته را در ساعت 15 مورخ 4/6/93 به میزان 1590 مگاوات بیان کرد و افزود: پیک بار امسال در قایسه با مدت مشابه سال قبل به میزان 25 درصد رشد داشته است در حالیکه رشد مصرف در کل کشور 6 درصد بوده است .

وی حساسیت بهره برداری را در شرایط آب وهوایی استان دو چندان دانست و عنوان کرد : مردم استان بحران قطع گاز زمستان 86 و طوفان 7/7/87 را هیچگاه فراموش نخواهند کرد و همکاران پرتلاش و سخت کوش ، برگ زرینی بر افتخارات شرکت توزیع برق مازندران افزودند .

بگفته معاون بهره برداری شرکت توزیع برق رمز موفقیت آن است که بتوانیم چالش ها را به فرصت تبدیل و برای بهبود فرصت ها تلاشهایمان را مضاعف کنیم تا عیب و نقص ها برطرف گردد و قابلیت اطمینان شبکه ها را افزایش دهیم .
 
 انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.