بیسادی خبر می دهد:

تقدیر از نفرات برتر سومین جشنواره مشکات

رئیس اداره فرهنگی منطقه 2 گفت:از نظرات برتر اختتامیه منطقه سومین جشنواره مشکات در محورهای 12 گانه تقدیر می ‌شود.

احسان بیسادی رئیس اداره فرهنگی منطقه2 شهرداری در خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جشنواره مشکات اظهار کرد: سومین دوره جشنواره مشکات در 12 محور کاریکاتور، نقاشی، خاطره نویسی، داستان نویسی، ایده خلاق ، عکاسی و ... با هئف مهارتهای شهروندی کانون‌های آموزش تهران و با رویکرد جلب مشارکت شهروندان از مهر 93 آغاز به کار کرده است.
وی تصریح کرد: در این جشنواره با ارائه بیش از 19 هزار اثر در محورهای 12 گانه جشنواره مشکات نشان می دهد که آموزشهای شهروندی گام موثر و مفیدی را در جهت آموزش‌های شهری و شهروندی برداشته است.

بیسادی افزود: پس از داوری اثار برتر مناطق در 20 دبیرخانه تخصصی در شهر تهران، 24 اثر شهروندان منطقه 2 و پس از 3 مرحله داوری موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

رئیس اداره فرهنگی ادامه داد: جشنواره مشکات بعنوان چراغ راه آموزش‌های شهروندی توانست تعاملی بنیادین را بین شهرداری تهران  و شهروندان فراهم کند.

بیسادی بیان کرد: در بین شرکت‌ کنندگان تعداد 58 نفر رنده منطقه‌ای، 4 نفر از شهروندان حایز رتبه اول، 11 نفر رتبه دم ،‌8 نفر رتبه سوم و یک نفر شاسیته کسب رتبه اول در سطح تهران شد.

وی در پایان گفت: اختتامه سومین دوره جشنواره مشکات با حضور شهردار منطقه، معاون اجتماعی و فرهنگی ، مدیر کل آموزش شهروندی، شهرداران، مدیران و مسئولین منطقه 2 در روز چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه در فرهنگسرای ابن سینا و تقدیر از افراد برگزیده این جشنواره و اهدا جوایز به آنها به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار