همزمان با روز پنجم نمایشگاه بیست و هشتم کتاب تهران از عرضه سه کتاب و فعالیت یک ناشر به دلیل رعایت نکردن مقررات نمایشگاه و پرونده قضایی جلوگیری شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، به نقل از خبرگزاری مهر ، بعد از ظهر روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت همزمان با همزمان با روز پنجم بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از عرضه سه کتاب شعر از دو نویسنده و فعالیت یک ناشر به دلیل رعایت نکردن مقررات نمایشگاه و  پرونده قضایی جلوگیری شد.
 
محمدمهدی داووی‌پور مدیر کمیته ناشران داخلی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پیش از این گفته بود به این افراد تذکر شفاهی و در مرحله بعدی تذکر کتبی داده خواهد شد و چنانچه این رویه ادامه یابد، به کمیته تخلفات ارجاع و با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
 
مدیر کمیته ناشران داخلی همچنین از اقدام برخی غرفه‌داران به واگذاری غرفه‌های خود به افراد دیگر خبر داده و گفته است بخش حراست همکاری بسزایی با کمیته ناشران داخلی در انجام وظایف خود داشته است.
 
بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا بیست و ششم اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ شب در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) در تهران دایر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، کمیته ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار