رئیس اداره زیباسازی منطقه 10 گفت: نقاشی دیواری و نصب المان‌ های مذهبی در معابر اصلی منطقه انجام می‌شود.

محمد رجبی رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 10 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت حذف زواید و زیباسازی چهره منطقه اظهار کرد: فراهم سازی محیط شاد و متنوع بدور از آلودگی‌های بصری در راستار اجرای کمپین آسمان آبی و زمین پاک از وظایف مدیریت شری منطقه است و در همین راستا با برنامه‌ریزی های انجام شده اقدامات مناسبی برای زیباسازی صورت می‌گیرد.
 
وی افزود: علاوه بر اجرای امور جاری شامل پاکسازی ،شست و شو، رنگ‌آمیزی مبلمان و المان‌های شهری، حذف زواید بصری، تعویض پرچم  و تهیه  و نصب بنر و پتابل در بخش عمرانی اقدامات شاخصی در قالب رنگ آمیزی نرده‌های خطوط اتوبوس تندرو و به طول 4 هزار و 870 متر با تکنیک پلی اورتان با مزیت شفافیت، سهولت تمیز شوندگی، ضد خش و شب نما در خیابان قزوین شورع شده و تا خرداد ماه به پایان می‌رسد. 

رجبی با بیان اینکه طرح زیباسازی زیر گذر خیابان آزادی تقاطع یادگار امام (ره) با بتن نقش برجسته و استفاده از اسماء الهی به شکل حروف مقطعه و نستعلیق در دست اجراست تصریح کرد: اجرای نقاشی دیواری در خیابان امام خمینی ره) به طول یک هزار و 700 متر با مضمون شهدای شاخص منطقه و در خیابان قزوین به طول یک هزار و 600 متر با مضمون طبیعت از دیگر اقدامات منطقه در سال جاری است. 

وی یادآور شد: عملیات نورپردازی ساختمان شهرداری منطقه با استفاده از لامپ‌ها و ریسه‌های کم مصرف و نوارهای نئولوفکس و نورپردازی میدان جمهوری با سیستم نوارهای SMD  و همچنین رنگ‌آمیزی پلی اورتان نرده‌های خطوط اتوبوس تندرو در خیابان آزادی به متراژ 8 هزار و 800 متر مربع با قابلیت تمیزشوندگی، ضد خش و مقاومت بالا در برابر تابش نور خورشید سال گذشته اجرا شد. 

وی در ادامه عنوان کرد: تیر ماه امسال میدان جمهوری با سیستم دیجیتال و قابلیت تغییر رنگ و رقص نور در مناسبت ها اجرا می‌شود، همچنین ورودی بوستان هفت چنار و ساختمان شهید غنی‌پور نورپردازی می‌شود. 

رجبی در پایان گفتک احداث سرویس بهداشتی در بوستان اعتماد و خانواده و تبلیغات محیطی کمپین اسمان آبی و زمین پاک به میزان 50 هزار متر مربع ، نصب پایه چراغ برای هویت بخشی به مساجد ، نصب میله پرچم با کلاهک نوری در معابر اصلی، نصب احجام و المان‌های مذهبی در خیابان حسام‌الدین و آزادی از دیگر اقدامات برای زیباسازی چهره منطقه در سال 94 است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار