همسرشهید شهریاری گفت: بعد از شهادت دکتر، دانشجویانی که توسط خود دکتر تربیت شده بودند مجموعه را سفت و سخت جلو بردند و خروجی‌های زیادی داشتند و بچه‌ها لطف دارند و به عنوان تشکر هر خروجی که می‌دهند حتما یک نسخه برای من می‌فرستند و این واقعا مرا شاد می‌کند.

پروژه‌های ناتمام «شهید شهریاری» را دانشجویانش تکمیل می‌کنندبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، همسر شهید شهریاری در گذشته ضمن بیان خاطراتی از این شهید، گفته بود که باید تلاش کنیم در عرصه انرژی هسته‌ای جایگزینی برای دکتر پیدا شود تا طرح‌های نیمه تمام وی را به پایان برساند. 

حال امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هسته‌ای که در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران که از وی پرسید که آیا راه شهید شهریاری برای به اتمام رساندن پروژه‌های ناتمام، ادامه دارد، گفت: راه ایشان راه همه شهدا و راه امام ماست، راه عزت و سربلندی ایران.

وی افزود: آنچه که در خاطرات مطرح شده بود، بیشتر مربوط به یک پروژه ملی بود که در واقع پیشنهاد دهنده دکتر صالحی بودند و آن بومی سازی کدهای هسته‌ای بود که شهید شهریاری را به عنوان سرپرست آن مجموعه گذاشته بودند.

همسر این شهید بزرگوار ادامه داد: بعد از شهادت دکتر، دانشجویانی که توسط خود دکتر تربیت شده بودند مجموعه را سفت و سخت جلو بردند و خروجی‌های زیادی داشتند و بچه‌ها لطف دارند و به عنوان تشکر هر خروجی که می‌دهند حتما یک نسخه برای من می‌فرستند و این واقعا مرا شاد می‌کند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: شهریاری ، انرژی ، هسته‌ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار