کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد تا پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر از نزدیک این مسابقات را تماشا کرده‌اند.

تعداد تماشاگران لیگ قهرمانان آسیا از یک و نیم میلیون نفر فراتر رفت/پرسپولیس - النصر، پر تماشاگرترین دیداربه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی نوشت در مجموع 1614149 تماشاگر با حضور در ورزشگاه از نزدیک 113 مسابقه مرحله پلی اف و مقدماتی لیگ قهرمانی آسیا را تماشا کرده‌اند.

از این تعداد 1448869 نفر بازی‌های مرحله مقدماتی را از نزدیک تماشا کرده‌اند که رکورد جدیدی برای این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

در این گزارش به حضور پر تعداد هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اشاره شده و عنوان شده است که پرسپولیس با حضور یکصد هزار نفری هوادارانش در دیدار روز چهارشنبه هفته گذشته تیم در برابر بنیادکار که به برتری 2 بر 1 نماینده ایران انجامید بار دیگر در صدر جدول پرتماشاگرترین تیم قرار گرفت.

در ادامه این گزارش آمده است دیدار پرسپولیس مقابل النصر در روز 8 آوریل هم همین تماشاگر را به خود جذب کرده بود.

رکورد بیشترین تماشاگر مجموع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا متعلق به فصل 2013 است که در آن سال در مجموع 2021025 نفر از مسابقات دیدن کردند البته به نظر می‌رسد در پایان رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا در ماه نوامبر خواهد شکست.

بنابر این گزارش امسال در مرحله پلی‌اف و مقدماتی لیگ قهرمانی آسیا 113 مسابقه انجام شده و به طور میانگین 142850 و یک از این مسابقات را از نزدیک تماشا کرده‌اند که در مجموع 1614149 تماشاگر را شامل می‌شود.

این در حالی است که در سال 2013در مجموع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 129 مسابقه برگزار شد و به طور میانگین15667 نفر از نزدیک این مسابقات را تماشا کردند و همانطور که گفته شد در مجموع 2021025 با حضور در ورزشگاه‌های فوتبال ازرقابتهای سال 2013دیدن کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار