تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی 2 بر صفر مقابل رئال سوسیداد درچهارچوب رقابتهای لالیگا اختلافش را با رئال مادرید بیشتر کرد.

مسی در تعقیب سایه رونالدوبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ماتادورها با 4 امتیاز اختلاف در صدر جدول رده‌بندی لیگ اسپانیا قرار دارند و با تساوی رئال مقابل والنسیا این بارسایی‌ها بودند که توانستند تا حدی قهرمانی خود را مسجل کنند  از طرفی شاگردان انریکه با شکست بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا انگیزه‌شان بالا رفته و تلاش می‌کند قهرمان دو گانه شوند.

تنها دو هفته به پایان لیگ اسپانیا باقی مانده و رئال در هفته 37 به مصاف اسپانیول و در هفته 38 میزبان ختافه است ازطرفی بارسلونا به مصاف اتلتیکو تیم سوم جدول می‌رود و در هفته پایانی با تیم ته جدولی دیپورتیوولاکرونیا در نیوکمپ بازی دارد بر همین اساس بارسلونا راه قهرمانی‌ا را در لالیگای اسپانیا هموار ساخته و با اختلافی که دارد 90 درصد قهرمان است.

مسی در تعقیب سایه رونالدو

لیونل مسی مهاجم سرعتی و ریز نقشی بارسلونا در لیگ اسپانیا 40 گل و کریستانورونالدو 42 گل برای کهکشانی‌ها به ثمر رسانده است و این دو در تلاش برای آقای گلی می‌جنگند. البته رونالدو می‌توانست مقابل والنسیا در هفته 36 لیگ اسپانیا یک پنالتی را از دست داد تا اختلافش با مسی همان دو گل بماند. بعید نیست که در دو هفته باقی مانده تا حد تغییراتی بین آمار گلزنی مهاجمان بارسلونا و رئال باشیم.

عصبانیتهای رونالدو برای رسیدن به توپ طلا

در بازی رئال با آلمریا زمانی که خاویر هنرناندز توپ را به روی دروازه‌ آلمریا ارسال کرد رونالدو قصد باز کردن دروازه خالی این تیم را داشت اما ناگهان آربلو با یک تکل بلند دروازه‌ حریف را باز کرد تا مهاجم کهکشانی‌ها در گلزنی مقابل آلمریا ناکام بماند همین امر موجب عصبانیت رونالدو شد و او نسبت به گلزنی آربلو واکنش نشان داد چرا که توپ او را وارد دروازه کرد. البته کریستانو رونالدو اخلاق تندی پیدا کرده و آقای گل حساسیت او را برای تصاحب توپ طلا بالاتر برده است.

مصاف کهکشانی‌ها با حریف 6 تایی بارسلونا

ماتادورها راه آسانی نسبت به کهکشانی‌ها برای قهرمانی در لالیگا در پیش دارند و هر چند بازی بارسلونا با اتلتیکو سخت است اما دیدار هفته پایانی‌اش با دیپورتیوو بوده که در رده 18 جدول لیگ اسپانیا قرار دارد.

ازطرفی رئالی‌ها به مصاف ختافه‌ای می‌روند که شاگردان انریکه آنها را 6 تایی کرده بودند و اسپانیول هم حریف بعدی رئال مادرید است.

رونالدو به رائول رسید

کریستانو رونالدو در صدد است تا رکورد رائول کنزالس را بشکند او اگر یک گل دیگر به ثمر رساند رکورد رائول را خواهد زد وی تا کنون رکورد هوگو سانچز، سانتیانا را به ثمر رسانده است.

گزارش از: پوریا پورعرب


انتهای پیام/
برچسب ها: مسی ، رونالدو ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار