مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از آمادگی رسانه برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی برای پیشبرد اهداف طرح تحول سلامت و استفاده از ظرفیت رسانه برای آگاه سازی جامعه خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،لطیفی در نشست با رییس و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت : ما به دنبال تعامل بیشتر و استفاده از نظرات علمی و تخصصی کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی در تولید برنامه های سلامت هستیم چرا که  کار و فعالیت در این حوزه بسیار ضروری است .

وی افزود : گستره وسیع و تاثیر گذار رسانه ملی و استانی ، بستر مناسبی برای انتقال پیام های حوزه بهداشت وسلامت برای مردم است و این ظرفیت در برنامه های رادیویی و تلویزیونی وجود دارد که دیدگاه ها و نظرات علمی و کارشناسی پزشکان و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی در حوزه بهداشت و درمان برای مردم تشریح شود .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، رسالت رسانه را اطلاع رسانی به موقع و سودمند اقدامات ، برنامه ها و اخبار حوزه پزشکی به مردم عنوان و خاطر نشان کرد : دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی حوزه سلامت برای خدمت به مردم همواره مورد حمایت رسانه است و خواهد بود.

دکتر صومی در این نشست با تقدیر از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در کمک به اجرای موفقیت آمیز طرح تحول سلامت و تولید و پخش برنامه های مناسب در این زمینه ، به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص تعامل و همکاری هر چه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی با رسانه پرداخت .

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت : همه تلاش همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی و رسانه استانی ، بالابردن میزان سلامت در سطح جامعه بوده و انتظار داریم همه دستگاههای اجرایی استان ، در حد توان ما را در رسیدن به این امر یاری کنند .
 
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.