فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: کلاهبرداری میلیاردی یک شرکت لیزینگ خودرو با شکایت تعدادی از مالباختگان، مشتریان و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی آشکار شد.

مدیر کلاهبردار شرکت لیزینگ خودرو در زندان بود/ تاکنون 47 مالباخته به پلیس مراجعه کردندبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: کلاهبرداری میلیاردی یک شرکت لیزینگ خودرو با شکایت تعدادی از مالباختگان، مشتریان و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی آشکار شد.

سردار علی دولتی اظهار کرد: تاکنون 47 نفر با ارایه شکواییه از این شرکت به خاطر کلاهبرداری شکایت کرده اند. 

وی افزود: یکی از مشتریان این شرکت با مراجعه به پلیس اعلام کرد 193 میلیون و 200 هزار ریال بابت خرید یک دستگاه خودرو به حساب شرکت واریز و در زمان مقرر برای تحویل خودرو مراجعه کرده ولی به جز وعده های مدیران شرکت چیزی دریافت نکرده است. 

فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه پیگیری های پلیس مشخص کرد مدیر این شرکت دارای پرونده قضایی بوده و در زندان به سر می برد، تاکید کرد: متهم پرونده پس از تفهیم اتهامات، به کلاهبرداری از این مشتری و برخی افراد دیگر اعتراف کرد. 

وی یادآور شد: با اطلاع رسانی های صورت گرفته در چند روز اخیر، 47 نفر از مشتریانی که برای خرید خودرو به حساب شرکت پول واریز کرده بودند به پلیس آگاهی ایلام مراجعه و ضمن شکایت از این فرد، خواستار رسیدگی به این موضوع شدند. 

دولتی با اشاره به پلمب شرکت مذکور اضافه کرد: تحقیقات اولیه پلیس مشخص کرد این شرکت تاکنون مبلغی بالغ بر یک میلیارد ریال از مشتریان خود کلاهبرداری کرده است. 

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان به مردم توصیه کرد برای خرید و فروش های خود با دقت و از طریق شرکت های معتبر و قابل اعتماد اقدام به معامله کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار