نماینده کهکیلویه و بهمئی گفت: آموزش و پرورش مطابق ماده 51 جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، مطالبات معلمان ایثارگر را پرداخت کند.

آموزش و پرورش مطالبات معلمان ایثارگر را پرداخت کندبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سید علی محمد بزرگواری نماینده کهکیلویه و بهمئی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز مجلس (یکشنبه 20 اردیبهشت) اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند مذاکرات را در شبح تهدید نمی‌پذیریم و به فرموده امام راحل ما مرد جنگیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس ادامه داد: به مغزهای پوسیده سردمداران آمریکا اعلام می‌کنیم که آرزوی قلبی ما مبارزه با شماست و باید بدانید آزموده را آزمودن خطاست. 

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: مطابق ماده 51 جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران که می‌گوید کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول این قانون موظفند به شهدا و جانبازان 25 درصد و یا بالاتر و همچنین آزادگان مبلغی معادل 25 درصد حداقل حقوق کارکنان دولت به عنوان فوق‌العاده به ایثاگران پرداخت کنند. 

نماینده کهکیلویه و بهمئی خاطر نشان کرد: متأسفانه آموزش و پرورش تاکنون اقدامی برای اجرای این قانون نکرده است لذا خواهان رسیدگی سریع به آن هستیم و همچنین مطالبات بازنشستگان فرهنگی را نیز پرداخت کنید.

انتهای پیام/

 


 

برچسب ها: تذکر ، دولت ، شبح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
شماروقسم به هرچی وهرکی که اعتقادداریداضافه کاری ماسرایدارهاوخدمتگزارهاروپرداخت کنیدآخه به چه زبونی بگیم که احتیاج داشتیم که اضافه کاری برداشتیم ولی دریغ ازیک ریال ماقشرضعیف چه گناهی داریم آخه دیگه به کی بگیم که به دادمون برسه ازمهرامسال غلط کنم اضافه کاربردارم ازبس قرض کردم دیگه نمیتونم ازخیابون ردشم تمام طلبکارام جوردیگه نگاهم میکنند
آخرین اخبار