در انتخاب اجاق گاز علاوه بر شکل ظاهری باید به ایمنی اجاق گاز بسیار اهمیت داد.

به گزارش خبر نگار بازار باشگاه خبرنگاران،اجاق گاز جز لاینفک هر آشپزخانه ای از گذشته تا به امروز بوده است و شکل‌های مختلفی را در گذر زمان به خود گرفته است.

بر اساس این گزارش؛ اگر خواهان خرید اجاق گاز هستید مطلب زیر راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

نکاتی در مورد خرید اجاق گاز:

تعداد شعله اجاق گاز: در انتخاب اجاق گاز بسته به ابعاد آشپزخانه و تعداد افراد خانواده باید در انتخاب تعداد شعله اجاق گاز دقت کرد. برای خانواده های پرجمعیت اجاق گازپنج یا شش شعله و برای خانواده‌های کم جمعیت اجاق گاز دو شعله یا سه شعله پیشنهاد می شود.

نکات ایمنی اجاق گاز: در انتخاب اجاق گاز علاوه بر شکل ظاهری باید به ایمنی اجاق گاز بسیار اهمیت داد. اجاق گازهای مجهز به ترموکپل و فندک از امنیت بالاتری برخوردارند.

کیفیت اجاق گاز: از آنجایی که اجاق گاز یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در منازل است بهتر است در انتخاب آن بسیار دقت شود ،قبل از خرید در مورد برند اجاق گاز مورد نظر تحقیق کرده و اجاق گازی با کیفیت بالا خریداری شده تا درآینده مجبور به پرداخت هزینه تعمیرات نباشیم.

گارانتی و خدمات پس ازفروش: بهتر است اجاق گازی خریداری کنیم که گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد ،نکته مهم این است که پس از خرید اجاق گاز نصب و راه اندازی آن را بر عهده شرکت مربوطه قرار دهید. در این صورت اجاق گازتان از گارانتی خارج می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار