رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری کارمنداخراجی یکی از ادارات استان خبرداد که با مزاحمت تلفنی اقدام به تهدید به قتل و آدم ربایی می‌کرد.

مزاحم تلفنی‌‌ همان کارمند اخراجی بود
سرهنگ علیرضا مرزبانی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: با اخذ یک فقره پرونده ازطریق کلانتری۱۲به دادخواهی کارمند یکی از ادارات استان مبنی بر اینکه ازبهمن ماه سال گذشته تاکنون شخص نا‌شناسی از طریق پیامک تلفنی باعناوین مختلف خودم و خانواده‌ام را تهدیدبه قتل می‌کند، پیگیری موضوع دردستورکارقرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: شخص مزاحم به شاکی گفته فرزند شما را می‌ربایم، و به همین دلیل شاکی تقاضای رسیدگی به موضوع را داشته است.

سرهنگ مرزبانی تصریح کرد: در خصوص شناسایی مالک خط از مخابرات استعلام شد و پاسخ رسیده حاکی از آن بود که خط دارای مالک مشخصی نمی‌باشد و از خطوط بی‌نام و نشان استفاده کرده است.

وی افزود: پس ازبررسی تماس‌های حاصله و اخذپرینت استفاده کننده، شخص مزاحم شناسایی شد و در اجرای دستور مقام قضائی در یکی ازمحله‌های شهردستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: متهم درتحقیقات و بازجویی‌ها ابتدا منکرهرگونه تهدید تلفنی بود اما پس از ارائه دلائل و مدارک مستندچاره‌ای جز اقرار به بزه انتسابی نداشت و انگیزه خود را چنین عنوان کرد؛ قبلا کارمند اداره ای بوده است و به دلیل فسادمالی توسط کمیسون بدوی به ریاست شاکی اخراج شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: متهم به دلیل حس انتقام جویی اقدام به شناسایی محل سکونت و خطوط تلفنی شاکی و همسرش کرده است و در نظر داشته با ربودن فرزندشاکی به نقشه شوم خود عمل کندکه قبل ازاجرای نقشه توسط اداره مبارزه باجرائم جنایی دستگیرشدو با قرارمناسب روانه زندان شد.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
اعدام
آخرین اخبار