قائم‌مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: در جلسه 31 اردیبهشت که بین وزارت کشور و احزاب برگزار می‌شود می‌توان انتخابات برگزار و خانه احزاب را مجددا احیا کرد.

احیای مجدد خانه احزاب در آخرین روز اردیبهشت ماه/ اعضای خانه احزاب  باید دغدغه جمهوریت نظام را داشته باشند"حبیب‌الله بوربور" قائم‌مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در رابطه با دعوت وزارت کشور از احزاب برای شرکت در مجمع عمومی خانه احزاب در 31 اردیبهشت، اظهار داشت: در جلسه 31 اردیبهشت که بین وزارت کشور و احزاب برگزار می‌شود می‌توان انتخابات برگزار و خانه احزاب را مجددا احیا کرد.

وی ادامه داد: تشکیل شدن خانه احزاب امر مهمی نیست و این مسئله که نتیجه کار چه خواهد شد مهم‌تر است. خانه احزاب در شرایطی باید تشکیل شود که بتواند فراجناحی و به دور از هیاهو کار خود را ادامه دهد.

بوربور افزود: سه دوره خانه احزاب تشکیل شد و بنده در دو دوره آن بازرس بودم و احساس کردم جریانات مختلف دنبال سهم‌خواهی هستند و این مسئله باعث شد که خانه احزاب نتواند پر قدرت به راه خود ادامه دهد.

قائم‌مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بحث ما این است که چه احزابی در مجمع عمومی شرکت خواهند کرد و احزاب بزرگ در آن چه سهمی خواهند داشت، برخی از احزاب تنها به اندازه اعضای یک خانواده عضو دارند.

وی ادامه داد: در خانه احزاب افرادی باید شرکت کنند که دغدغه جمهوریت نظام را داشته باشند و به دنبال یک جریان کشیده نشوند.

بوربور افزود: خانه احزاب باید به پرشور برگزار شدن انتخابات کمک کند و شرایطی را مهیا سازد تا تمامی احزاب و گروه‌ها در انتخابات شرکت کرده و موجبات نشاط سیاسی را فراهم کند، در خانه احزاب نباید مسائل غیر مرتبط مطرح شود و احزابی باید در آن شرکت داشته باشند که با اصل نظام موافقند.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، خانه ، اردیبهشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار