رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با اشاره به حملات وحشیانه حکومت آل‌سعود به مردم مظلوم یمن گفت: نشانه‌های فرو ریختن حکومت آل‌سعود در حال نمایان شدن است.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش در جمع کارکنان این سازمان به تشریح شرایط حاکم بر منطقه پرداخت و در این خصوص جنگ نابرابر وحشیانه حکومت آل‌سعود با مردم مظلوم یمن را بسیار غیر انسانی و ناجوانمردانه توصیف و تصریح کرد: مقاومت مردم یمن و ایستادگی آنان در برابر این حجم از حملات نظامی، نشانه‌ای از پیروزی جبهه مقاومت و فروریختن حکومت و سیاست آل‌سعود است.

نماینده ولی‌فقیه در ارتش با بیان اینکه زلزله سیاسی و تغییرات گسترده اخیر در حکومت آل‌سعود نیز یکی دیگر از این نشانه‌ها است، افزود: حتی این‌گونه تغییرات نیز نمی‌تواند جلوی این فروپاشی را بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص افزایش توان دفاعی و آمادگی نیروهای مسلح، اظهار داشت: بیانات معظم له در این خصوص برگرفته از تعالیم  دینی و قرآنی است چراکه خداوند در قرآن می فرماید؛ «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه».

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: دکترین نظام جمهوری اسلامی ایران، دفاعی و مبتنی بر بازدارندگی است و امروز به برکت اقتدار نیروهای مسلح، همه گزینه‌های روی میز دشمنان، به بایگانی تاریخ رفته است و همان‌گونه که رهبر عزیزمان فرمودند امروز دیگر زمان بزن و دررو نیست و ما آن‌ها را دنبال خواهیم کرد.

وی در پایان با بیان این نکته که رهنمودها و هدایت‌های داهیانه رهبر انقلاب، به ویژه در دهه اخیر از ورود ایران به جنگ های خود ساخته دشمنان جلوگیری کرده است، خاطر نشان کرد: همان‌گونه که بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) فرموند:«پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» و در واقع این کلام حکیمانه امام راحل بیانگر این واقعیت است که امنیت در سایه ولایت فقیه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار