سردار رمضان شریف:

طرح " تشکیل هلال شیعی" سناریوی شکست‌خورده صهیونیستی _ آمریکایی است

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: طرح تشکیل هلال شیعی، سناریوی تبیلغاتی شکست‌خورده صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است.


طرح تشکیل
به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، در پی سخنان سردار سرلشکر محمد علی جعفری در اجلاسیه نهایی کنگره بزرگداشت 3000 شهید استان سمنان در پنج شنبه گذشته و انتساب جمله "هلال شیعی در حال شکل‌گیری است" به وی، سردار رمضان شریف در واکنش به انتساب خبر تشکیل هلال شیعی به اظهارات اخیر فرمانده کل سپاه تأکید کرد: طرح تشکیل هلال شیعی، سناریوی تبیلغاتی شکست‌خورده صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسوول روابط عمومی کل سپاه اظهار داشت: انتساب این جمله به سخنان فرمانده کل سپاه یک برداشت ناقص و تحریف همراه با شیطنت است که از تحلیل ایشان پیرامون وضعیت و تحولات منطقه و اهداف آمریکا و قدرت‌های استکباری علیه انقلاب اسلامی و امت اسلامی بوده است.

وی افزود: نظام سلطه و استکبار به ويژه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در راستای اختلاف افکنی بین امت اسلامی و جلوگیری از روند تاثیرگذار انقلاب اسلامی سال‌ها است در چارچوب راهبرد "شیعه هراسی" و" ایران هراسی"، سناریوی خطرناک اتهام‌زنی به جمهوری اسلامی ایران در پی‌گیری "تشکیل هلال شیعی" را طراحی و دنبال می‌کنند. 

مسئول روابط عمومی کل سپاه توطئه " شیعه هراسی" و سناریوی" تشکیل هلال شیعی "را اقدامی تبلیغاتی و شکست خورده توصیف و تصریح کرد: جهان اسلام با هوشمندی و هوشیاری تاکنون ترفندهای جهان استکبار در این عرصه را خنثی کرده است.

سردار شریف خاطرنشان کرد: تردیدی نیست آنچه افکار عمومی آحاد مسلمانان عالم متوجه خود کرده، گفتمان انقلاب اسلامی است که از مهم ترین شاخصه‌ها و مؤلفه‌های آن وحدت جهان اسلام ، استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا و رژيم صهیونیستی به عنوان دشمنان اصلی اسلام و مسلمین است.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: علت اصلی تلاش آمریکا و صهیونیست‌ها در ترویج موضوع هلال شیعی، اختلاف افکنی بین اقوام و مذاهب اسلامی و نیز وحشت استکبار جهانی از وحدت و بیداری آحاد مسلمانان است که جمهوری اسلامی و ملت ایران همواره پرچمدار آن بوده و هستند.

سردار شریف در پایان با قدردانی از اهتمام اصحاب رسانه به انتشار درست و دقیق اخبار مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ويژه اظهارات مربوط به فرماندهان و مسوولین ارشد آن یادآور شد: مجدداً به رسانه‌ها توصیه می‌کنیم اخبار رسمی مربوط به سپاه را از "سایت خبری "sepahnews.ir" به عنوان مرجع رسمی اخبار این نهاد انقلابی و مردمی پیگیری و مورد انتشار قرار‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۰۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
امریکا و غرب هلال شیعی را علم کردند تا منطقه را نا امن کنند و منافع خودشان را تامین کنند.
آخرین اخبار