رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار از فعال شدن انجمن‌های متعدد اعم از نمایش، موسیقی، شهر و ادب و ... در این شهرستان خبر داد.

علی‌اکبر سلیمانی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار در گفتگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور و وجود استعداد استعدادهای بالقوه و متعدد بسیار در سطح این شهرستان اظهار کرد: در همین راستا و به منظور پیگیری و تسهیل امور و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این منطقه، سه انجمن شعر و ادب، موسیقی و نمایش فعال شد.

وی در ادامه افزود: با آغاز به کار و فعالیت این انجمن‌ها، فعالیت علاقه‌مندان و فعالان این عرصه به نحو هر چه مطلوب‌تری عملیاتی می‌شود و بطور یقین ثمرات و نتایج قابل توجهی در این عرصه برای شهرستان شهریار به همراه خواهد داشت.

سلیمانی در پایان تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار به عنوان متولی حوزه فرهنگی در این شهرستان، نظارت لازم را در فعالیت‌های فرهنگی این انجمن‌ها لحاظ می‌نماید و بدون شک با فعالیت این انجمن‌ها، اوقات فراغت جوانان علاقه‌مند به ورود به این عرصه‌ها، به نحو هرچه مطلوب‌تری بارور خواهد شد و بصورتی هدفمند، اصولی و در چارچوب‌های قوانین و ارزش‌های جامعه، فعالیت‌های فرهنگی در این بخش عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: عملیاتی ، بطور ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار