فردی كه با استفاده از سیم كارت جعلی بیش از 110میلیون ریال از حساب یك شهروند برداشت كرده بود توسط پلیس تربت حیدریه خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

سرقت‌های سریالی مرد زندانی پایان یافت/ خرید 110 میلیون شارژ تلفن در مدت یکسالبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حیدری مقدم فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در تشریح این خبر گفت : با ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانكی یك شهروند تیمی از ماموران پلیس فتا موضوع را در دستور كا رخود قرار دادند. 

وی افزود: پس از یك سری تحقیقات فنی به سرنخ های در خصوص برداشت اینترنتی با استفاده از یك خط تلفن همراه با مشخصات شخصی به نام محمود دست یافتند. 

این مقام مسئول ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مظنون به سرقت از داشتن سیم كارتی كه برداشت ها صورت گرفته اظهار بی اطلاعی كرد كه در ادامه كارشناسان پلیس فتا با یك سری تحقیقات فنی عامل برداشت ها را شناسایی كردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه اذعان داشت: متهم (محمدرضا)كه فردی سابقه دار و به جرم سرقت در زندان به سر می برد با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا منتقل شد. 

وی گفت: در بازجویی های به عمل آمده متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت با سؤاستفاده از مدارك هویتی فردی ناشناس یك قطعه سیم كارت خریداری و با بدست آوردن رمز دوم شاكی كه با او مراوده مالی داشتم طی یكسال بیش از 110میلیون ریال برداشت اینترنتی بصورت خرید شارژ تلفن همراه داشتم. 

سرهنگ حیدری مقدم با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی از شهروندان خواست ضمن حفظ مدارك و اسناد هویتی خود اطلاعات شخصی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند و رمز كارت های عابربانك خود را به طور مرتب تغییر دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار