معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور اعلام کرد:دانشگاههای علمی کاربردی در تابستان امسال رتبه بندی می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، بهزاد بهرامی ضمن بیان اینکه مراکز دارای رتبه عالی از بسته های تشویقی و امتیازهای خاص مانند برگزاری پودمان های مختلف و افزایش تعداد دانشجو بهره مند می شوندو همچنین درجه‌بندی‌ها بر اساس مباحث علمی، پژوهشی و فرهنگی صورت می گیرد.

وی  با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی با یک هزار و 57 مرکز، 50 هزار مدرس است، گفت: 850 هزار دانشجو در بیش از 710 رشته که بیشتر آنها در مقاطع کاردانی و کارشناسی هستند.

بهرامی با اشاره به اینکه دانشگاههای علمی کاربردی در تابستان امسال رتبه بندی می شوند، بیان داشت: اولویت کاری این دانشگاه در سال جدید مبنی بر دانش بنیان کردن اقتصاد و تربیت نیروهای ماهر، ارتقای کیفی این دانشگاه و تبدیل شدن به قطب مهارتی دانشگاه های کشور است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بیان داشت: این دانشگاه به عنوان قطب نظام مهارتی کشور محسوب می شود که با حمایت از این دانشگاه و تقویت بیش از پیش آن می خواهیم نقش اساسی در ارتقا و احیای مهارت آفرینی در کشور شاهد باشیم و در راستای توسعه پایدار حرکت کنیم.

وی  افزود: این دانشگاه با هدف افزایش سطح مهارت شاغلین بخش‌های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت‌های حرفه‌ای دانش آموختگان مراکز آموزش که فاقد تجربه اجرایی است که نسبت به برگزاری دوره‌های علمی - کاربردی در مقاطع کاردانیو کارشناسی و کارشناسی ارشداقدام می‌کند. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.