امام جمعه اصفهان گفت : به صراحت آیات قرآن ، داعش، تکفیری ها، طالبان، آل سعود و آل خلیفه به ظاهر مسلمان اما غیر مسلمان هستند .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان،  آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: متاسفانه مرکز وحی الهی به دست جنایتکاران آل سعود افتاده است.

وی افزود: همه مسلمانان باید بدانند که آل سعود لیاقت سرپرستی حرمین شرفین را هرگز ندارند و در حال کشتن مسلمانان بی گناه یمن است.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: واقعا دردناک است که دشمنان با پول مسلمانان، مسلمین را به جان هم انداخته اند و در حال کشتار مسلمانان هستند.

وی با اشاره به حمله انتحاری هفته گذشته در افغانستان در یک بانک که منجر به کشته شدن 40 نفر و زخمی شدن شماری از افغانستانی ها شد گفت: آل سعود نیز در همین راستا حرکت می کند.

آیت الله طباطبایی نژاد اظهارکرد: دشمنان با استفاده از جهل و نادانی و نفهمی مردم باعث شهادت بسیاری از مسلمانان بی گناه می شوند.

وی با اشاره به جلوگیری آل سعود از امداد رسانی و رساندن غذا و دارو به مردم یمن، گفت: دوست نداریم ما از آل سعود به عنوان تکفیری نام ببریم و بگوییم آینها کافرند اما حقیقت و به صراحت قرآن، اینها کافرند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: به صراحت آیات قرآن، داعش، تکفیری ها، طالبان، آل سعود و آل خلیفه به ظاهر مسلمان اما غیر مسلمان هستند.

وی افزود: کشورهای مسلمان باید از دست این جنایتکاران که نوکران کفارند و از تروریست کمتر نیستند رهایی یابند.

ایت الله طباطبایی نژاد در ادامه به دیدار معلمان و اساتید دانشگاه با رهبر معظم انقلاب و بیانات معظم له اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار خطاب به تیم مذاکره کننده کشورمان فرمودند مذاکرات را ادامه دهید ولی زیر بار تهدید، تحمیل و تحقیر نروید.

وی افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب همان درسی است امام حسین (ع ) به ما آموخته است که مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اصفهان اظهارکرد: دشمنان باید بدانند ما به هیچ وجه زیر بار ذلت، تهدید، تحمیل نخواهیم رفت و درصورت زیاده خواهی صورت همه این جنایکاران را به خاک خواهیم کشاند.

وی همچنین با اشاره به 18 اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ جهانی و هلال احمر از تلاش های هلال احمر در امدادرسانی به مردم تشکر کرد و گفت: در زمان طاغوت ، هلال احمر با عنوان شیر و خورشید تنها در حوادث غیرمترقبه فعالیت می کرد اما اکنون هلال احمر جمهوری اسلامی در همه فرصت ها خدمت رسانی می کند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه پیشگیری از بیماریها به لحاظ اقتصادی نیز سودمند است از اعضای هلال احمر خواست تا با حضور در روستاها و ارائه خدمات پزشکی، از بروز بیماریها پیشگیری و خیرین نیز خواست هلال احمر را در اجرای برنامه های خود یاری کنند.

وی به وجود دو هزار پزشکی بسیجی در اصفهان اشاره کرد و گفت: بسیجی بودن این پزشکان این است که حداقل هر هفته یک یا دو گروه از پزشکان بسیجی باحضور در روستاها به روستائیان خدمات رایگان پزشکی ارائه کنند

آیت الله طباطبایی نژاد همچنین 18 اردیبشهت سالروز لغو قانون ظالمانه کاپیتالاسیون را گرامیداشت و گفت: این قانون ظالمانه هم اکنون در برخی از کشورها همچنان وجود دارد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.