در پی حادثه‌ای که در هتل "تارا" مهاباد به وقوع پیوست؛ جمعی از مردم و جوانان مهابادی عصر روز گذشته در واکنش به این حادثه، با شکستن شيشه‌ها، آتش زدن و تخريب اموال هتل اعتراض کردند.

ماجرای هتل تارا مهاباد در دست پیگیری مراجع قضایی و پلیسی استبه گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا وسیما اين اعتراض موجب ترافيک سنگين در خيابان‌های اطراف اين هتل شد و چند منزل مسکونی و خودرو و لاستيک ماشين هم آتش زده شد و دود غليظی اطراف هتل را فرا گرفت.

نيروهای امنيتي با احتياط سعي کردند تا اعتراض کنندگان را آرام کنند.

بهانه اين اعتراض سقوط يک دختر 23 ساله از طبقه چهارم اين هتل در چند روز گذشته بود.

بنا بر شنيده‌ها و اخبار رسيده از منابع آگاه يکي از بازرسان یک شرکت خصوصی که به بهانه ارتقاء سطح درجه هتل به اين اقامتگاه رفت و آمد می‌کرد با يک خانم از کارکنان هتل رابطه برقرار کرد.

مبتنی بر همین شنیده‌ها؛ قربانی حادثه پس از مشکوک شدن ديگر کارکنان هتل به او تصميم به فرار از در پشتی اتاق هتل که منتهی به بالکن بود می‌کند که تعادل خود را از دست داده و به پايين سقوط می‌کند و در دم جان می‌سپارد.

در اين مدت شايعات مختلفی در شبکه‌های اجتماعی و سايت‌های اينترنتی در اين زمينه منتشر شد که نيروی انتظامی و دستگاه قضايی درحال پيگيری موضوع پرونده اين حادثه هستند.

رئيس شورای تامين شهرستان مهاباد و فرماندار مهاباد گفت: متهم اين پرونده با قرار وثيقه سنگين در بازداشت به سر می‌برد و نيروی انتظامی و دستگاه قضايی در حال پيگيری اين پرونده هستند.

لازم به ذکر است؛ در تماس خبرنگاران با خانواده مرحومه مادر وی از مردم مهاباد تقاضا کرد اجازه دهند مسیر پیگیری قانونی پرونده طی شود.

وی همچنین افزود: خانواده خسروانی از مراجع قضایی پیگیر جدی مساله است.

انتهای پیام/

برچسب ها: هتل ، مهاباد ، اعتراض ، حادثه ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رادمهر
۰۰:۰۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
مسئولین خبرگزاری محترم !
لطفا" این پیام دلسوزانۀ بنده رو منتشر کنید تا به گوش مسئولین دلسوز مملکتمان برسد :
از مسئولین محترم خواهشمندیم تا به استان های مرزی ، بخصوص سنی نشین ما بیشتر رسیدگی و توجه کنند و با ایجاد امکانات بیشتر در این استان ها از ایجاد فرصت برای سوء استفادۀ دشمنان قسم خوردۀ ایرانمان جلوگیری کنند !
جدیدا" در رسانه ها آمده بود که یکی از مقامات صهیونیستی اظهار نظر کرده بود که باید در ایجاد اختلافات قومی در ایران سرمایه گذاری و تلاش کنیم !
هرچند که آنها تاکنون نیز بیکار نبوده اند و با کمک وهابیون تبلیغات و سرمایه گذاری وسیع و هدفمندی در استان های سنی نشین ما انجام داده اند تا جو بدبینی و تفرقه افکنانه ای در این استان ها ایجاد کنند !
لذا از دلسوزان این مملکت تقاضا می نماییم که بیشتر به این استان ها رسیدگی کنند تا بهانه ای دست ایادی استکبار نباشد.
با تشکر
آخرین اخبار