مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف محموله قاچاق سیگارت از یک دستگاه خودرو خبر داد.

حسن پور مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار قضایی باشگاه خبرنگاران،  گفت: ماموران نیروی انتظامی در یکی از محورهای مواصلاتی استان همدان، به یک دستگاه خودرو مظنون شده و دستور ایست دادند. اما راننده به فرمان پلیس توجه نکرده و به مسیر خود ادامه داد، اما پلیس پس از تعقیب و گریز و شلیک گلوله، موفق به توقف این وسیله نقلیه شدند.

این مقام مسئول قضایی در ادامه افزود: در بازرسی صورت گرفته از این خودرو، 24 هزار نخ سیگارت کشف و با توجه به عدم ارائه اسناد گمرکی از جانب راننده محموله کالا به ظن قاچاق ضبط گردیده و در همین راستا پرودن‌های تحت عنوان قاچاق کالا و ارز تشکیل شده و جهت رسیدگی پرونده به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز ارجاع شده و دو متهم که ابتدا از صحنه متواری شده بودند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان همدان در پایان اذعان کرد: شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز که وظیفه رسیدگی به این پرونده را بر عهده داشتند، با توجه به گزارش واصله ماموران نیروی انتظامی و شواهد و قرائن موجود در پرونده، متهمان را به پرداخت جریمه 215 میلیون و 860 هزار ریالی و ضبط کالا در حق صندوق دولت محکوم کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعزیرات ، همدان ، قاچاق ، سیگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار