یکی از علمای یمن در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

عربستان ابزاری خوار و کوچک در دست آمریکا و صهیونیسم است/ استقامت ملت یمن بهانه عربستان سعودی برای حملات

یکی از علمای یمن گفت: عربستان ابزار کوچک و خواری در دست آمریکا و صهیونیسم است که اکنون می‌خواهد مردم یمن را به زانو درآورد.

عربستان ابزاری خوار و کوچک در دست آمریکا و صهیونیسم است/ استقامت ملت یمن بهانه عربستان سعودی برای حملات

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، یکی از علمای یمن در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز تهران با اشاره به حوادث یمن گفت: آن‌ها دشمنی بزرگی با ملت یمن کردند و تمام این دشمنی‌ها تنها به این دلیل بود که یمنی‌ها نمی‌خواستند تحت قیومیت آمریکایی صهیونیستی و هم چنین عربستان سعودی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: ما یک کشور آزاد هستیم و هیچ‌گاه اجازه نخواهیم داد بر علیه ما دشمنی و ما را ذلیل و خوار کنند از مواجب ملل اسلامی است که در کنار یکدیگر قرار بگیرند و در این سختی که به وجود آمده و ما منتی را بر کسی نمی‌گذاریم و فضل الهی شامل حال ماست.

این عالم یمنی اظهار داشت: ما از هیچ کس توقع نداریم که برای ما کاری انجام دهد ما توکلمان برخداست و به خدا ایمان داریم و هر کس که می‌خواهد به وظیفه شرعی و اسلامی خود در قبال مردم یمن انجام وظیفه کند و روز قیامت در مقابل خدا مشغول الضمه نباشد و خداوند از او راضی باشد بیاید و در این جهاد افتخار آفرین نقش خود را ایفا کند.

وی تاکید کرد: برادران مومن ما فرماندهی داریم که دید خدایی دارد و به قرآن کریم تمسک می‌جوید و بر سنت اهل بیت و سیره آن‌ها حرکت می‌کند و از درایت و حکمت بالایی برخوردار است و لایق است که اداره این نبرد را با قدرت و سیاست خود علیه این تجاوزگران دنبال کند.

این عالم یمنی وی ادامه داد: حملات و تجاوز دشمنان علیه مردم ما بسیار سنگین است و هنوز هم ادامه دارد و آن‌ها یمن را محاصره‌ای بی‌رحمانه از قبیل سوخت، دارو کرده‌اند. در این روزها محاصره یمن یادآور محاصره پیامبراکرم(ص) در شعب ابی طالب توسط قرشیان است.

وی بیان داشت: ما از همه رسانه‌ها توقع داریم که حجم مظلومیت مردم یمن را به خوبی نشان داده و صداقت به کار ببرند و حقایق را منتقل کنند، نمی‌گوییم زیاده روی کنند.

وی خاطر نشان کرد: اما هر کسی که به آمریکا اعتماد کند مطمئن باشد که آمریکا در تمام پرونده‌های بین‌المللی نشان داده که یک اسب شکست خورده است و کسی که دستش را به سمت آمریکا دراز کند مانند آن است که دستش را به سمت شیطان بزرگ دراز کرده است و در دنیا و آخرت به عذاب الهی دچار خواهد شد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: خطبه ، عربستان ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار