فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند اعلام کرد: برابر دستور مقام قضایی حکم ۷۴ شلاق تعزیری در خصوص مجرم سابقه دار در ملاء عام و در یکی از میادین این شهر اجرا شد.

شلاق قانون بر پیکر مجرم سابقه دار در ملاء عام/ سوداگر مرگ به ۳ و نیم سال زندان محکوم شد
سرهنگ محسن اقبالیان فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران  در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در خصوص شناسایی توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهر به ویژه نقاط آلوده مشخص شد فردی با هویت "ر.ط" دارای چندین فقره سابقه مشابه و اقدام مستمر به خرده فروشی مواد مخدر در یکی از محلات شهرستان می‌کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در پی کسب این اطلاعات اجرای ماموریت‌های انتظامی و اطلاعاتی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت که در‌‌ نهایت متهم مورد نظر در حین توزیع مواد مخدر به همراه مقداری مواد دستگیر شد.

وی افزود: بعد از دستگیری این متهم و معرفی وی به مرجع قضایی برابر دستور قضایی به علت تعدد و تکرار جرم و به استناد قانون مربوطه به ۷۴ ضربه شلاق تعزیری در ملاءعام و ۳ ونیم سال زندان محکوم شد.

سرهنگ اقبالیان تصریح کرد: پس از صدور حکم مرجع قضایی و مشخص شدن تاریخ و محل دقیق اجرای حکم در ‌‌نهایت روز گذشته با حضور قاضی پرونده همچنین تعدادی از مامورین این انتظامی حکم صادر شده در ملاء عام و در محل میدان پای قلعه این شهرستان اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت پرونده و اتهام متهم و بنا به دستور مقام قضایی منزل این متهم به مدت دو سال پلمپ و امتیازات آب و برق و گاز این منزل نیز با حضور نمایندگان ادارات مزبور قطع شد.



انتهای پیام/
برچسب ها: حکم ، شلاق ، پلیس ، اجرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۳ تير ۱۳۹۴
با وجود جنین قضاتی دلگرم می شویم.باید تقدیر و پشتیبانی شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
با تشکر اینو میگن برخورد قاطع اینو میگن قاضی
آخرین اخبار