نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: ما معتقدیم رژیم آل‌سعود از صهیونیست‌ها صهیونیست‌تر هستند و از این به بعد نیز باطن کثیف خود را بیشتر نشان خواهند داد.

"منصور حقیقت‌پور" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر ولیعهد عربستان به تل‌آویو، اظهار داشت: این سفر و تحولات منطقه ماهیت عربستان را بر همگان آشکار ساخت.

وی ادامه داد: اقدامات اخیر عربستان نشان داد که آنها از صهیونیست‌ها نیز صهیونیست‌تر هستند چرا که اگر صهیونیست‌ها به کودک‌کشی معروفند، عربستان نه تنها کودک‌کش بوده بلکه کودک‌ آزارده هم است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: صهیونیست‌ها با آن خباثتشان در جنگ 33 روزه مهلت می‌دادند تا مجروحین خارج شده مقداری دارو به مردم برسانند اما این درحالی است که رژیم آل سعود این مهلت را نیز به مردم یمن ندادند.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین در پایان خاطر نشان کرد: ما معتقدیم رژیم آل‌سعود از صهیونیست‌‌ها صهیونیست‌تر هستند و از این به بعد نیز باطن کثیف خود را بیشتر نشان خواهند داد.

گفتنی است شبکه تلویزیونی پرس‌تی‌وی در خبری فوری اعلام کرد که هواپیمای حامل ولیعهد عربستان سعودی در فرودگاه بن‌گوریون اسرائیل به زمین نشست. (ادامه متن را در اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

 
برچسب ها: عربستان ، یمن ، تل آویو ، ولیعهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار