فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت والده شهید بسطامی را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت والده مکرمه سردار شهید غلامحسین بسطامی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت والده مکرمه شهید سرافراز حاج غلامحسین بسطامی که عمر شریفش بر مسیر نورانی ولایت و عشق به اسلام عزیز و اهل بیت عصمت و طهارت سپری شد، خبری حزن‌انگیز بود. همو که سرانجام ندای «ارجعی» حضرت دوست را اجابت نمود و به سوی معبودش شتافت تا در جوار شهید عرض‌نشینش خوش بیاساید و حیاتی جاودان آغاز کند.

این پیام می‌افزاید: آن بانوی سفر کرده به دیار باقی را همان بس که در دامان پر مهر خویش، سبز قامتی چون سردار سرافراز شهید غلامحسین بسطامی را تربیت و در  عرصه دفاع از مکتب علوی و فاطمی، عاشقانه تقدیم حضرت دوست کرد.

در پایان این پیام تأکید شده است: اینجانب و آحاد همرزمان و همسنگران شهید حاج غلامحسین بسطامی در جبهه سوسنگرد، درگذشت آن مادر مؤمنه و صالحه را تسلیت عرض کرده، از خداوند منان مسئلت می‌‌کنم روح پاک آن فقیه سعیده را در «اعلی علیین» و با حضرت فاطمه زهرا(س) محشور و در سایه توجهات امام زمان(عج)، حضرت ولی‌عصر و دعای خیر رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای به بستگان مصاب، شکیبایی، عزت و سعادت عطا فرماید. ان‌شاءالله

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار