روحانی در دیدار خانواده شهیدان مهدی، حمید و مجید فاضل بجستانی:

ملت ایران بی‌تردید با داشتن الگوهایی همانند امام حسین(ع) از تمام مشکلات عبور خواهد کرد

رئیس‌جمهور در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده شهیدان و ایثارگران ، عصر چهارشنبه در فضایی صمیمی با خانواده معظم شهیدان مهدی، حمید و مجید فاضل بجستانی دیدار و از صبر و فداکاری آنان تجلیل کرد.

ملت ایران بی‌تردید با داشتن الگوهایی همانند امام حسین(ع) از تمام مشکلات عبور خواهد کردبه گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده شهیدان و ایثارگران، عصر چهارشنبه در فضایی صمیمی با خانواده معظم شهیدان مهدی، حمید و مجید فاضل بجستانی دیدار و از صبر و فداکاری آنان تجلیل کرد.

در این دیدار، شهدا و خانواده آنان را الگوها و معلمین جامعه دانست و گفت: ملت ایران قدرشناس و حافظ راه شهیدان است و بر ادامه راه آنان تأکید دارد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه شهیدان به مسیری که در آن قدم گذاشته بودند، ‌ایمان و باور قلبی و واقعی داشتند، اظهار داشت: اگر در همه کارهای زندگی، با نیت خالص و قربة الی‌الله قرار بگیریم در چنین صورتی هم اجر و ثواب برده و هم مسیر سهل و آسان شده و به راحتی مشکلات پشت سر گذاشته می‌شود.

روحانی با اشاره به استقامت و ایستادگی ملت ایران در برابر مشکلات خاطر نشان کرد: ملت ایران عاشق اهل بیت(ع) و خاندان رسالت هستند و از الگوهایی همانند امام حسین(ع) انرژی و قوت می‌گیرند و بی‌تردید ملت ایران با برخورداری از چنین الگوهایی از تمامی مشکلات عبور خواهد کرد.

وی گفت: در مقاطعی از تاریخ کشورمان از جمله دوران دفاع مقدس همه دنیا علیه ملت ایران و کشورمان بسیج شدند، اما فرزندان این سرزمین در مقابل آنها مقاومت و ایستادگی کرده و به فضل الهی همچنان همین مسیر را ادامه خواهند داد.

در این دیدار پدر شهیدان مهدی، حمید و مجید فاضل بجستانی با قدردانی از توجه رئیس‌‌جمهور به خانواده بزرگ ایثارگران و جانبازان، خاطراتی از فرزندان شهید خود بیان کرد.

شهیدان مهدی، مجید و حمید فاضل بجستانی به ترتیب در سنین ۱۹، ۱۸ و ۱۷ سالگی به فیض عظیم شهادت نایل آمدند.

در این دیدار که حسین فریدون دستیار ارشد رئیس‌جمهور و حجت الاسلام شهید معاون رئیس‌جمهور در امور ایثارگران و رئیس بنیاد شهید حضور داشتند، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی روحانی به خانواده این شهید تقدیم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار