سازمان‌های یمنی خواستار صدور قرار بین‌المللی بازداشت 48 سیاستمدار و فرمانده یمنی و تحویل آنان به دادگاه به اتهام شرکت در حمله برای نابودی یمن شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، سازمان‌های یمنی خواستار صدور قرار بین‌المللی بازداشت 48 سیاستمدار و فرمانده یمنی و تحویل آنان به دادگاه به اتهام شرکت در حمله برای نابودی یمن شدند. 

مهمترین افراد این فهرست، "عبد ربه منصور هادی" و "خالد محفوظ بحاح"، و همچنین وزرا و سران احزابی یمنی هستند که به عربستان در حمله به یمن کمک کرده و مرتکب خیانت به مردم خود شده اند.   

"مراد الحظا" فعال مدنی یمنی در گفت وگو خبرنگار العالم گفت: ما فقط خواستار محاکمه سران خائن پیشین یمن در دادگاه های یمن نیستیم بلکه خواهان محاکمه آل سعود و خائنین مزدورش در دادگاه های بین المللی هستیم.

"ائتلاف عدالت مردمی" یمن نیز که محاکمه مقام های سابق خائن یمن را خواستار شده، توقف فوری حمله به یمن از سوی عربستان و صدور قطعنامه علیه متجاوزان به خاطر جنایت علیه مردم یمن که به کشته و زخمی شدن هزاران نفر و انهدام زیرساخت های این کشور منجر شده را مورد تاکید قرار داد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار