سرمربی تیم ملی بدمینتون گفت: هدف اصلی فدراسیون از شرکت در این دوره از مسابقات آسیایی شناخت حریفان بود مسابقات در سطح بالایی برگزار شد.

سرمربی تیم بدمینتون: سطح مسابقات آسیایی خیلی بالا بودسید بهادر زکی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از بازگشت از مسابقات آسیایی گفت: مسابقات آسیایی هم ردیف مسابقات جهانی بوده و از لحاظ کیفیت با استانداردهای جهانی مطابقت دارد. در این دوره از مسابقات از بین 10 نفر برتر دنیا تقریبا 7 نفر در بازی‌های شرکت کرده بودند و همین امر باعث ایجاد حساسیت این رقابت‌ها شده بود.

وی افزود: هدف ما شناخت هر چه بیشتر حریفان در این مسابقات برای بدست آوردن سهمیه المپیک بود. همچنین تیم داوری بهترین‌ها را دعوت کرده بودند و تقریبا می‌شود گفت هم داوری و هم نحوه برگزاری مسابقات به بهترین شکل برگزاری شد.

وی درباره عملکرد بازیکنان افزود: نمی‌توانم بازیکنانمان را با یکدیگر و با رقبا مقایسه کنم اما ما نسبت به همچنین حریفانی خوب بودیم. در این بازی ملی‌پوشانمان توانستند رنکینگ خودشان را تقریبا 50 تا 60 امتیاز ارتقا بدهند.

سرمربی تیم ملی بدمینتون خاطر نشان کرد: نکته حائز اهمیت در کنار این مسئله برگزاری تمرین در کمپ آسیا بود در این تمرین‌ها بازیکنان ما در کنار تیم‌های مختلفی حضور داشتند در این کمپ شرایطی ایجاد شده بود که بازیکنان قبل و بعد از بازی‌هایشان با دیگر شرکت کنندگان تمرین کنند توپ بزنند و مسابقات تمرینی برگزار کنند که این باعث شد تا خودشان را به خوبی محک بزنند.

زکی‌زاده در پایان افزود: ما 6 هدف مسابقاتی در 6 ماه آینده داریم ورزشکاران تمرینات خود را برای این مسابقات آغاز کرده و فدراسیون هم از آنان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد تا بازیکنانمان بتوانند برای حضور در رقابتهای المپیک امتیاز لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار