شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم کرمان خواست بعد از نماز جمعه این هفته ازمصلی تا میدان بسیج را برعلیه جنایات آل عود در یمن ، به راهپیمایی بپردازند.

دعوت از مردم کرمان برای راهپیمایی علیه جنایات آل سعودبه گزارش باشگاه خبرنگاران کرمان وبنا به اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان،در این بیانیه آمده است:رژیم متکبر آل سعود با حملات از پیش طراحی شده توسط صهیونیستها و سردمداران استکبار جهانی و امریکا، با تخریب اماکن عمومی و زیر ساخت های حیاتی و استراتژیک، مراکز درمانی و بیمارستان ها، مدارس و منابع ذخایر آب و برق و پالایشگاه ها یک کشور اسلامى دیگر (یعنى یمن) به دست خود مسلمان‌ها و با بودجه خودشان، به واقع یک جنگ نیابتی به نفع صهیونیست ها راه انداخته که این نشان از اوج خیانت و حماقت متجاوزین است.

نکته مهم و عجیب‌تر این‌تجاوز، این است که، متجاوزین به سرزمین یمن ، خود شاهد بودند که دولت غاصب اسرائیلی، یعنى سرسخت‌ترین دشمن اسلام، از اولین دولتهای حمایت کننده از این تجاوز بوده است.  

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم خداجوی و حق طلب سراسر استان کرمان می خواهد تا پس از اقامه نماز جمعه این هفته (18 اردیبهشت ماه 1394) همپای سایر ملت بزرگ ایران علیه این تجاوز آشکار و جنایتهای رژیم آل سعود قیام کرده و این اقدام ضدانسانی و غیر قانونی را محکوم کنند.

همچنین مردم آگاه و نمازگزار کرمانی با تظاهرات خود از مصلی بزرگ امام علی(ع) تا میدان بسیج خشم و انزجار خود را از این جنایات وحشیانه رژیم آل سعود و هم پیمانانش اعلام خواهند کرد.


انتهای پیام/ا
برچسب ها: دعوت ، راهپیمایی ، مردمی ، یمن ، سعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.