کرمان؛

دعوت از مردم کرمان برای راهپیمایی علیه جنایات آل سعود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم کرمان خواست بعد از نماز جمعه این هفته ازمصلی تا میدان بسیج را برعلیه جنایات آل عود در یمن ، به راهپیمایی بپردازند.

دعوت از مردم کرمان برای راهپیمایی علیه جنایات آل سعودبه گزارش باشگاه خبرنگاران کرمان وبنا به اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان،در این بیانیه آمده است:رژیم متکبر آل سعود با حملات از پیش طراحی شده توسط صهیونیستها و سردمداران استکبار جهانی و امریکا، با تخریب اماکن عمومی و زیر ساخت های حیاتی و استراتژیک، مراکز درمانی و بیمارستان ها، مدارس و منابع ذخایر آب و برق و پالایشگاه ها یک کشور اسلامى دیگر (یعنى یمن) به دست خود مسلمان‌ها و با بودجه خودشان، به واقع یک جنگ نیابتی به نفع صهیونیست ها راه انداخته که این نشان از اوج خیانت و حماقت متجاوزین است.

نکته مهم و عجیب‌تر این‌تجاوز، این است که، متجاوزین به سرزمین یمن ، خود شاهد بودند که دولت غاصب اسرائیلی، یعنى سرسخت‌ترین دشمن اسلام، از اولین دولتهای حمایت کننده از این تجاوز بوده است.  

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم خداجوی و حق طلب سراسر استان کرمان می خواهد تا پس از اقامه نماز جمعه این هفته (18 اردیبهشت ماه 1394) همپای سایر ملت بزرگ ایران علیه این تجاوز آشکار و جنایتهای رژیم آل سعود قیام کرده و این اقدام ضدانسانی و غیر قانونی را محکوم کنند.

همچنین مردم آگاه و نمازگزار کرمانی با تظاهرات خود از مصلی بزرگ امام علی(ع) تا میدان بسیج خشم و انزجار خود را از این جنایات وحشیانه رژیم آل سعود و هم پیمانانش اعلام خواهند کرد.


انتهای پیام/ا
برچسب ها: دعوت ، راهپیمایی ، مردمی ، یمن ، سعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.