مربی تیم ملی اهداف پروازی گفت: ملی پوشان تیراندازی ایران در رقابت های اهداف پروازی که در قبرس گزارش شد نتایجی فراتر از حد انتظار به دست آوردند.

فرشید عبدالمحمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره عملکرد تیم ملی اهداف پروازی در مسابقات جهانی قبرس بیان کرد: رقابت‌های جهانی قبرس اولین تجربه تیم ملی تیراندازی در ماده اهداف پروازی سال 2015 بود، با اینکه ملی پوشان در مسابقات دیگری حضور نداشتند، اما نتایج بسیار خوبی کسب کردند به عبارتی می‌توان گفت: شاهکار کردند.

مربی تیم ملی اهداف پروازی افزود: تا قبل از مسابقات قبرس ملی پوشان به دلیل مشکل مالی فدراسیون به هیچمسابقه‌ای اعزام نشدند. در حالی که رقبای ما در طول سال حداقل 15مسابقه جهانی و قاره‌ای برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر ملی پوشان اهداف پروازی حمایت شدند حتی میتوانند رکورد‌های جهانی را تغییر دهند. تیراندازی ایران از سطح آسیا فراتر و تنها مشکل تیراندازی ایران از سطح آسیا فراتر رفته و تنها مشکل تیراندازی کمبود منابع مالی است.

عبدالمحمدی اظهار داشت: تیم ملی کویت با این که رنکینگ نفر اول جهانی و نفر اول المپیک را دارد، اما تیر‌اندازان ما در این مسابقه به کیفیت‌تر از ملی پوشان کویت ظاهر شدند.

وی افزود: اهداف پروازی فقط نیاز به بودجه و امکانات دارد که متاسفانه تیر‌اندازان با هزینه شخصی تمرین می‌کنند و این شرایط برای آنها بسیار سخت است.

وی با تاکید بر این که فدراسیون برای تامین بودجه با مشکلات زیادی مواجه است، گفت: رئیس فدراسیون تلاش‌های زیادی برای اعزام  تیم‌های ملی به مسابقات انجام داده است حتی اعزام ملی پوشان از حقوق کارمندان  کاسته و با پول قرضی تیم‌های ملی را راهی مسابقات جهانی کرد.

مربی تیم ملی اهداف پروازی گفت: متاسفانه چتر حمایتی وزارت ورزش فقط در مسابقات آسیایی است و بعد از پایان این مسابقات به چند فدراسیون خاص توجه می:‌ند در حالیکه تیر‌اندازان جزء رشته‌های است که برای مسابقات حساس به خصوص رقابت‌های کسب سهمیه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی درباره کیفیت مسابقات قبرس گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود شاید برای اولین بار  رد تیراندازی ورزشکارانی از ایتالیا در فینال نبودند و این نشان از پیشرفت تیراندازی در سطح جهان است.

وی اشاره کرد: تیر‌اندازان عملکرد خوبی داشتند و فقط با بد شانسی به فینال نرسیدند  وقتی بودجه و امکانات کافی نباشد نتیجه همین است.

وی گفت: ملی پوشان اهداف پروازی6ماه اردو اردو برگزار نکردند و با تمرینات شخصی به این مسابقه اعزام شدند، اما با این حال اهداف پروازی به طور حتم با حمایت مسئولان در مسابقات آینده سهمیه خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار