نفر دوم تنیس روی میز ایران گفت: در مرحله اول هدفم لیگ برتر است، بعد از آن اگر فدراسیون ملی پوشان را به کمپ اشلایگر نفرستاد با هزینه شخصی به آلمان می‌روم.

افشین نوروزی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره عملکرد خود در رقابت های قهرمانی جهان 2015 چین،بیان کرد: مسابقات م در رقابت‌های جهانی از جدول گروهی آغاز شد و در این مرحله دو نماینده اوکراین و قطر را پیش رو داشتم که بازیکنان خوبی بودند، اما موفق شدم چهار بر یک و چهار بر دو آنها را شکست داده و به عنوان نفر اول گروهم به له دوم صعود کنم.

وی ادامه داد: اولین رقیبم در جدول حذفی هنگ کنگی بود که نسبت به مسابقه‌های قبلی کار سخت‌تری مقابل وی داشتم، شرایط قضاوت و بدنش آماده بود ضمن اینکه تیم ملی هنگ کنگ جزو 4 یا 5تیم اول جهان است در نهایت موفق شدم با نتیجه 4 بر 2 وی را از پیش‌رو بردارم.

ملی پوش تنیس روی میز افزود: بعد از برد مقابل رقیب هنگ کنگی بر جدول اصلی مسابقات صعود کردم و در این مرحله رقیبم از اتریش بود که رنکینگ 21جهان را داشت.

گیم اول توانستم پیروز شوم، اما  در 4گیم بعدی با وجود اینکه تا امتیاز 8 برابر بودیم مسابقه را واگذار کردم،یعنی شرایط برد را داشتم،اما توانایی و تجربه حریفم نسبت به من بالاتر بود.

نوروزی با ابراز رضایت از عملکرد هم تیمی‌هایش در رقابت‌های جهانی، در این باره تصریح کرد: در مسابقات جهانی چین برای اولین بار 3 نماینده ایران به جدل اصلی صعود کردند که این یک رکورد محسوب می‌شود و پیش از این سابقه نداشت، نشان می‌دهد ما  تیم خوبی داشتیم، هر چند می‌توانستیم بهتر از این هم نتیجه بگیریم.

نوروزی درباره چند پله ‌ای خود در رنکینگ فدراسیون جهانی گفت: خوشحالم که بعد از رقابت‌های لوگزامبورگ و جهانی عملکرد‌م به گونه‌ای بود که در رتبه بندی فدراسیون جهانی صعود کردم.

به رده زیر 200 آمدم به عنوان نفر دوم ایران بازگشتم تلاشم را می‌کنم تا این روند پیشرفت ادامه یابد و به رنکینگ زیر 100 برسم.

**تمرین در آلمان نقش مثبتی در عملکرد من داشت

افشین نوروزی که با هزینه شخصی خود در ایام عید به کمپ اشلایگر آلمان رفته بود، نقش تمرین در این کشور را موثر در آمادگی خود عنوان کرد: تمریناتی که در آلمان داشتم بسیار خوب و موثر بود تا جایی که فکر می‌کنم اگر به کمپ اشلایگر نمی‌رفتم نمی‌توانستم تا این حد موفق عمل کنم.

وی اضافه کرد: اینکه بعد از رقابت های لیگ فدراسیون شرایط اعزام تیم ملی به آلمان را فراهم می‌کند یا خیر نمی‌دانم ولی بودجه‌ فدراسیون هم اجازه نداد با هزینه شخصی به آلمان می‌روم.

**برنامه اصلی ام من حضور قدرتمند در لیگ برتر است

ملی پوش با سابقه تنیس روی میز بیان کرد: به تازگی از مسابقات جهانی بازگشته‌ایم اکنون هدف بعدی من حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر و مرحله پلی آف است که از 25 اردیبهشت آغاز می‌شود و برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

نوروزی اذعان کرد: تیم پتروشیمی بندر‌امام ‌ماهشهر برای پلی آف دو بازیکن خارجی را به خدمت گرفته که کارمان را سخت خواهد کرد با این وجود برای رسیدن به عنوان قهرمانی برنامه داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار