فرمانده قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس گفت: وضعیت میدانی سوریه ثابت نیست و با عملیاتی که اخیراً ارتش سوریه انجام داده است به زودی ادلب و جسرالشغور آزاد خواهد شد.

به زودی ادلب و جسرالشغور آزاد خواهد شد/ در منطقه قلمون پیشرفت‌های خوبی حاصل شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار احمد غلام پور فرمانده قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط جهانی و منطقه ای تغییر کرده و ماهیت کشورها مشخص شده است و کشورهایی مثل ترکیه، عربستان و قطر به وضوح وارد میدان شده‌اند و از جریان‌های تکفیری حمایت می‌کنند اما جمهوری اسلامی با فعالیت مستشاری به مقاومت کمک می‌کند اما مقاومت از نظر نیرو و تسلیحات در وضعیت مطلوبی قرار دارد و نیازی به ارسال سلاح نیست.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت میدانی سوریه و تحولات اخیر منطقه ادلب اظهار داشت: وضعیت میدانی سوریه ثابت نیست و با عملیاتی که اخیراً ارتش سوریه انجام داده است به زودی ادلب و جسرالشغور آزاد خواهد شد.

وی ادامه داد: صحنه نبرد در سوریه بسیار متغیر بوده و شهرهای طرفین درگیری دست به دست می‌شوند.

فرمانده قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس یادآور شد: صحنه گردان عمده تحولات سوریه جبه النصره بوده و این گروه تروریستی تفاوت‌هایی با داعش دارد و با حمایت استکبار و ترکیه به دنبال ایجاد یک حکومت خود مختار است.

سردار غلام پور در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره این که اخیراً حزب الله ده تیپ مستقل برای مبارزه در منطقه قلمون تدارک دیده و تحولات این منطقه را چگونه ارزیابی می‌کنید خاطر نشان کرد: شرایط درگیری همان طور که گفته شد ثابت نیست اما در منطقه قلمون به زودی شاهد پیشرفت‌های خوبی خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادلب ، غلام پور ، قلمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۰۰:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
خدا کنه نابودی جبهه النصره و داعش رو هرچه سریعتر ببینیم
آخرین اخبار