رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشو با حضور 40 ووشوکار برتر کشور و 8 نفر از مستعدترین این رشته و همچنین 12 قهرمان ووشو از صبح امروز سه شنبه 15اردیبهشت در محل آمادگی ووشو به مدت دو روز برگزار میشود.

فضلی: قوانین فدراسیون ووشو قهرمانان را آماده نگه می‌دارد/ قلی‌پور: رویکرد انتخابی‌ها با ورود نفرات جدید همراه استامیر فضلی دارنده مدال طلای جهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص حضور قهرمانان ووشو در رقابتهای انتخابی اظهار داشت: قوانین رقابتهای انتخابی فدراسیون ووشو بسیار مناسب است و مقررات خوبی بر این رقابتهای حاکم است و همه ووشوکاران نیز تابع این قوانین هستند.

وی ادامه داد: طی قوانین حاکم بر رقابتهای انتخابی ووشو تمامی ووشوکاران اعم قهرمان  و سایرین باید در این پیکارها شرکت کنند و فقط درصورت پیروزی در میدان مبارزه به تیم ملی دعوت خواهند شد.
 
وی افزود: این قوانین باعث شده تا قهرمانان نیز همیشه در اوج آمادگی بماند و بدانند که در صورتی که تمرینات مناسب نداشته باشند و دچار افت شوند رقبا از آنان پیشی گرفته و جایگاهشان را از دست می‌دهند.

قلی‌پور: رویکرد انتخابی‌ها با ورود نفرات جدید همراه است
 
حمید رضا قلی‌پور دارنده مدال جهانی حاضر در رقابت‌های انتخابی نیز اظهار داشت: خوشبختانه تدابیر فدراسیون ووشو در برگزاری رقابت‌های انتخابی باعث شده تا فقط یک تعداد خاصی در تیم ملی نباشند و همیشه راه برای ورود نفرات جدید بر اردوی تیم ملی باز است.

وی افزود: خوشبختانه این قوانین هر ساله و برای مسابقات مهم برون مرزی اجرا می‌شود و این  امر باعث شده تا ووشوکاران جدید و استعدادهای خوبی از تمام کشور به اردوها راه یابند.

وی تاکید کرد: برای راه یابی به تیم ملی تنها با گذر از مرحله انتخابی امکان پذیر است و این رقابت‌ها نیز با حضور داوران بین‌المللی برگزار می‌شودو خوشبختانه قضاوت آنان نیز بدون هیچ مشکلی بوده و همه ووشوکاران از داوری آنان رضایت کال دارند.

گفتنی است: اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی  اندونزی از اواخر تیر ماه در آمادگی ووشو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فضلی ، تیم ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار