شهردار منطقه 9 در نخستین نشست نظارت ستادی معاونت برنامه ریزی ، توسعه شهری و امور شورا گفت: حوزه برنامه ریزی و توسعه شهری مغز متفکر شهرداری است.

 به گزارش خبرنگار شهري باشگاه خبرنگاران، شهردار منطقه 9 در نخستین نشست نظارت ستادی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران که در سال جاری با حضور ناصر امانی معاون شهردار تهران و در جمعی از مدیران حوزه برنامه‌ریزی مطرح شد گفت: حوزه برنامه ریزی و توسعه شهری مغز متفکر شهرداری است. 

بنابراین گزارش: سید علیرضا حسینی ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی از مجموعه فعالیت‌های منطقه ارائه داد. 

وی افزود: هر گونه پیوست مجموعه شهرداری از حوزه برنامه‌ریزی استخراج می‌شود و این حوزه کمک فراوانی در رسیدن به اهداف مورد نظر می کند.
  
حسینی با اشاره به ضرورت هماهنگی و همراهی بیشتر سایر حوزه‌ها با این مجموعه نیز گفت: اجرای صحیح تمامی طرح‌ها و برنامه‌ها و تامین اعتبارات لازم در راستای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان در گرو تعامل سازنده با حوزه برنامه ریزی و توسعه شهری است. 

همچنین در ادامه مصطفی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری منطقه 9 و دیگر مسئولان نیز با اشاره به عملکرد حوزه برنامه ریزی، توضیحاتی در خصوص فناوری اطلاعات، اعتبارات، کنترل پروژه، برنامه 5 ساله، تشکیلات و بهبود روشها و آمار و اطلاعات مرتبط با سال گذشته را ارائه کردند. 

بر پایه این گزارش ، معاون شهردار تهران برگزاری چنین نشست‌هایی را در راستای اشنایی بیشتر با مدیران برنامه‌ریزی لازم و ضروری دانست و در پایان این نشست نظارت ستادی، وی ضمن بازدید از معاونت و ادارات حوزه برنامه ریزی منطقه با کلیه همکاران در این معاونت به گفتگو پرداخت. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار