طرح رصد کیفیت زندگی در حالی برگزار شد که به مشارکت شهروندان در اجرای این طرح جهت ارتقای سطح زندگی آنان تاکید شد.

 به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، هاشم فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 با اشاره به برگزاری طرح رصد کیفیت زندگی در سطح منطقه گفت: در راستای اجرای ابلاغیه طرح رصد کیفیت زندگی و همکاری اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با مرکز آمار ایران به همت اداره مطالعات منطقه 9 کارگاه آموزشی ویژه این طرح جهت آموزش به پژوهشگران محله مناطق پهنه غرب در تاریخ چهاردهم اردیبهشت در منطقه برگزار شد. 

وی ادامه داد: اجرای این طرح با هدف شناخت وضعیت محله ها به منظور برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح کیفی زندگی در محله‌های شهر تهران صورت گرفته است. 

هدف از تکمیل پرسشنامه جمع‌آوری مهم ترین اطلاعات مورد نیاز مدیران شهری، از نگرش، نیاز‌ها و ارزیابی مردم از آسیب‌های اجتماعی در کلان شهر تهران است. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 با اشاره به زمان برگزاری این طرح تصریح کرد: مرحله اجرای طرح بزرگ و فراگیر رصد کیفیت زندگی ما در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری و با همکاری شبکه پژوهشگران محله در سطح منطقه تهران اجرا خواهد شد. 

وی اضافه کرد: این طرح از نوزدهم اردیبهشت ماه به مدت یکماه براساس بلوک گردی، نمونه گیری و تکمیل پرسشنامه و شیوه‌های اتخاذ شده از سوی تیم پژوهشی متشکل از متخصصین مرکز آمار ایران و صاحبنظران اداره کل مطالعات اجتماعی شهرداری در سطح مناطق تهران اغاز خواهد شد و داده‌های حاصل از این طرح در اختیار مدیران شهری قرار خواهد گرفت. 

لذا مورد انتظار است که مردم فهیم تهران جهت کمک به ارتقای سطح کیفی زندگی در اجرای این طرح همکاری لازم را بعمل آورند. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: اا ، اااا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار