قاضی بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد و به طور حتم باید به دنبال تیم دیگری در فصل آینده باشد.

مقصد بعدی قاضی کجاست؟به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فولاد خوزستان در نیم فصل دوم با توجه به نظر سرمربی خود بازیکنانی از جمله محسن مسلمان، قاضی و نانگ را جذب کرد اما نتایج مسابقات حاصل شود از تیم فولاد خوزستان نشان می‌دهد که کادر فنی زیاد از بازیکنان جذب شده راضی نیست.

در حال حاضر نیز اسکوچیچ از عملکرد قاضی بازیکن جذب شده در نیم فصل دوم البته با توجه به تایید خودش رضایت ندارد و حتی از مصاحبه اخیر خود منکر حضور این بازیکن در تیمش شده است قاضی همچنان از حضور در بازی‌های تیم فولاد خوزستان محروم است و همچنان اسکوچیچ قصد ندارد که به وی بازی بدهد.

با توجه به اتفاقات اخیر قاضی در اختیار باشگاه فولاد قرار گرفته و اجازه بازی تا پایان فصل را ندارد و نکته قابل توجه این است که این بازیکن پایان فصل قراردادش با تیم فولاد خوزستان به اتمام می‌رسد و به همین خاطر باید به دنبال تیم دیگری برای خود باشد چرا که اگر فصل آینده اسکوچیچ با تیم فولاد خوزستان قرارداد خود را تمدید کند پس به طور حتم قاضی در این تیم جایی ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار