تداوم گستاخی غرب به مقدسات اسلام/ هتک حرمت به پیامبر رحمت به بهانه آزادی بیان!

با وجود گذشت مدتی کوتاه از توهین به "پیامبر اسلام " در فرانسه بار دیگر حادثه‌ای مشابه در آمریکا رخ داد.

تداوم گستاخی غرب به مقدسات اسلام/ هتک حرمت به پیامبر رحمت به بهانه آزادی بیان!به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران، روز گذشته در مراسمی که در مدرسه‌ای در ایالت تگزاس برگزار شد بار دیگر به بهانه آزادی بیان و افکار به اعتقادات اولیه مسلمانان توهین شد.

این مراسم با نام " تصویرگری از محمد (ص)" توسط " اتحادیه دفاع از آزادی آمریکا" که گروهی ضد اسلام هستند؛ برگزار  و جایزه‌ای 10هزار دلاری نیز برای نفر اول در نظر گرفته شده بود.

به گزارش ان بی سی "گریت والدرز" سیاستمدار هلندی که به اعتقاد ضد اسلامی‌اش مشهور است نیز نقش عمده‌ای در این مراسم داشته است.

در انتهای این مراسم افراد مسلح با شلیک گلوله به شرکت کنندگان باعث کشته شدن  دو نفر شدند.

البته به نظر می‌رسد گروه‌های ضد اسلامی  سعی دارند با برگزاری مراسمی از این قبیل و تحریک احساسات مسلمانان باعث وقوع واکنش‌های تند توسط آنان شده و سپس با استفاده از این موضوع به هدف اصلی خود یعنی خشونت گرا نشان دادن مسلمانان برسند.

مدیر اجرایی " اتحادیه دفاع از آزادی آمریکا " در سخنان مضحک خود پس از این واقعه با تلاش مجدد جهت تروریست نشان دادن مسلمانان، بر سر آزادی بیان خطاب کرده و خواستار برخورد شدید با افراد مهاجم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رجبی
۰۶:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
این بی خردان ،
آزادی بیان را فقط در توهین به پیامبر عزیز (ص) می دانند ،خدایا آنان که به پیامبر عظیم شان توهین میکنند نیست ونابود بگردان
Kazakhstan
saeed
۱۲:۰۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
من عاشق محمدم(ص)
آخرین اخبار