اعضا تیم بسکتبال نفت آبادان بعد از دیداری که احتمالا آخرین مسابقه آنها در لیگ حرفه ای خواهد بود، از تیم خود و حریف تمجید کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اصغر کاردوست بازیکن تیم نفت آبادان بعد از بازی با دانشگاه آزاد در تهران گفت: هیچ کس فکر این نوع بازی نفت را نمی کرد. همه باید به این تیم احترام بگذارند چون تیم ما قابل احترام است.

کاردوست که در اواخر بازی با پنج خطا از بازی خارج شده بود، حاضر به صحبت در مورد قضاوت داوران نشد و ادامه داد: تیم آبادان از مرد تشکیل شده است و همه بازیکنان در این تیم شیر هستند.

لاله زاده: در تصمیم گیری باشگاه دخالتی نمی کنم


یونس لاله زاده بازیکن ایرانی - آمریکایی نفت که در بازی قبل به دلیل مسائل فنی نیمکت نشین شده بود، به خبرنگار ما گفت: من وظیفه ای برای تصمیم گیری در مورد تیم ندارم. تنها وظیفه من این است که در بازی آنچه را بلدم به نمایش بگذارم. وقتی بازیکن با باشگاه قرارداد می بندد به طور کامل باید به باشگاه توکل داشته باشد. اگر می خواهند از من استفاده می کنند. اگر نه هم که باز در خدمت تیم هستم.

وی در مورد بازی با دانشگاه آزاد توضیح داد: تیم دانشگاه آزاد جزء تیم هایی است که از نظر برنامه ریزی، آمادگی و بازیکن یابی کامل است. آنها فوق العاده آماده بودند و زحمت زیادی کشیده بودند. تیم ما هم در این بازی جنگید. 20 امتیاز عقب بودیم که خودمان را رساندیم. شانس برد هم داشتیم.

لاله زاده گفت: متاسفانه باخت های مفتی در ابتدای لیگ داشتیم اما همین که در نیمه دوم لیگ حرفه ای تیم را به اینجا رساندیم که تا دقیقه آخر بازی شانس رسیدن به چهار تیم را داشته باشیم، حرف زیادی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار