محمدیان:

پس از قهرمانی آسیا تصمیم می گیرم در کدام وزن کشتی بگیرم

دارنده مدال برنز جهان گفت: پس از مسابقات قهرمانی آسیا تصمیم نهایی را در خصوص کشتی گرفتن در وزن 86 یا 97 کیلو گرم خواهم گرفت.

پس از قهرمانی آسیا تصمیم می گیرم در کدام وزن کشتی بگیرممحمد حسین محمدیان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  با بیان این مطلب افزود:برای آنکه در مسابقات انتخابی تصمیم بگیرم در کدام وزن کشتی بگیرم هنوز شک دارم و این موضوع بد جوری فکرم را مشغول کرده است،در این رابطه با بسیاری از مربیان و کارشناسان و به خصوص پدرم مشورت کردم اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدم.

وی تصریح کرد:در هر صورت نظر کادر فنی و شخص رسول خادم در اولویت قرار دارد اما از آنجا که آنها تصمیم گیری نهایی را به عهده خودم گذاشتند به طور حتم پس از مسابقات قهرمانی آسیا تصمیم قطعی را خواهم گرفت.

محمدیان اضافه کرد:تا کنون حضور در وزن 97 کیلو گرم را دو بار تجربه کرده ام ابتدا در جام جایزه بزرگ فرانسه و بار دوم در جام جهانی آمریکا که به اعتقاد مربیان در هر کدام از این میادین ضعفهایی داشتم که همین موضوع کمی نگرانم می کند به همین دلیل هم است که اعتقاد دارم حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و تجربه سوم در این وزن در تصمیم گیری ام نقش بسزایی خواهد داشت.

نفر سوم مسابقات جهانی 2014 در  وزن 86 کیلو گرم درباره میزان آمادگی اش جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت:به طور طبیعی با توجه به حضور مستمر در ارودهای تیم ملی و شرکت در رقابت های جام جهانی شرایط بدنی خوبی دارم و از نظر فنی نیز روی نقاط ضعفی که داشتم کار کردم،در نهایت امیدورام بتوانم نماینده شایسته ای در وزن 97 کیلو گرم باشم و با کسب مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا را به پایان برسانم.

رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای 16 تا 20 اردیبهشت ماه در سالن دو هزار نفری اسفیر شهر دوحه قطر برگزار می شود که برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

سه شنبه 15 اردیبهشت ماه:
ساعت 18:30 تا 19: وزن کشی اوزان 57، 65، 86 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد

چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه:
ساعت 10 تا 13 و 19:30 تا 21:30: مسابقات مرحله مقدماتی، رده بندی و فینال اوزان 57، 65، 86 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت 18:30 تا 19: وزن کشی اوزان 61، 70، 74 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد

پنج شنبه 17 اردیبهشت ماه:
ساعت 10 تا 13 و 18 تا 20: مسابقات مرحله مقدماتی، رده بندی و فینال اوزان 61، 70، 74 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، قهرماتی آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار