سردار کریمی خبر داد

ثبت نام ۲۸۸ هزار نفر برای پرداخت جریمه غیبت سربازی/ به تمام متقاضیان پیامک داده می‌شود

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: کار بررسی مدارک مشمولان با بیش از هشت سال غیبت که متقاضی پرداخت جریمه بوده شروع شده و نتیجه از طریق پیامک به افراد اعلام می‌شود

ثبت نام ۲۸۸ هزار نفر برای پرداخت جریمه غیبت سربازی/ به تمام متقاضیان پیامک داده می‌شودبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار ابراهیم کریمی در جمع خبرنگاران در خصوص مراحل پرداخت جریمه غیبت سربازی توضیح داد: بر اساس بند "ط" قانون بودجه قانون بودجه سال 94 مشمولان با بیش از 8 سال غیبت می‌توانند با پرداخت جریمه‌های تعیین شده کارت معافیت دریافت کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس در مرحله اول ثبت نام که از 15 بهمن تا 28 اسفند 93 انجام شد از مجموع یک و نیم میلیون مشمول غایب واجد شرایط 288 هزار نفر برای پرداخت جریمه ثبت نام کردند.

سردار کریمی با بیان اینکه به همه ثبت‌نام شده‌ها از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود گفت: پس از بررسی پرونده متقاضیان یک پیامک مبنی بر پذیرش یا عدم پذیرش به درخواست به افراد اعلام می‌شود که بعد از دریافت پیامک افراد می‌توانند مراحل بعدی کار را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: کسانی که واجد شرایط می‌باشند بعد از دریافت پیامک می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 صورت محاسباتی را دریافت کرده و در صورتی که اعتراضی دارند اعتراض خود را ثبت کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص پیگیری روند کار توسط سایر واجدین شرایط نیز گفت: اگر درخواست مشمول پذیرفته شده باشد یک پیامک به فرد ارسال شده و از مشمول تقاضا می‌شود رأی مدت یک هفته برای پیگیری کار خود به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند.

سردار کریمی اضافه کرد: این دسته از افراد پس از مراجعه به پلیس + 10 یک صورت وضعیت محاسباتی به همراه مبلغ جریمه دریافت می‌کنند که پس از تأیید اطلاعات توسط آنها یک فرم تعهدنامه محضری به آنها داده می‌شود تا به همراه فیش واریزی ظرف مدت 10 روز مبلغ را پرداخت و تعهدنامه را تکمیل کند این افراد باید در مهلت 10 روزه اصل فیش واریزی تعهدنامه محضری و تأیید اطلاعات را به پلیس + 10 ارائه کنند تا پروسه صدور کارت انجام شود.

سردار کریمی تأکید کرد: کارت این افراد بعد از 10 روز به درب منازلشان ارسال می‌شود.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا همچنین هشدار داد: اگر مشمولان غایب ثبت‌نام شده در مهلت‌های تعیین شده کار خود را پیگیری نکنند به منزله انصراف از پرداخت جریمه غیبت تلقی شده و همانند سایر مشمولان غایب با این عده برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
درود -عرض بنده اینست که چرا از سربازان غایب متولد 50 51 52 53 54هیچ جریمه ای دریافت نشد و هیچ محرومیتی هم نداشتند مگر خون انها رنگین تر از غایبین امروزی بود چرا اینهمه در جامعه تبعیض وجود دارد ؟؟؟ چرا اینهمه در جامعه نابرابری و نا عدالتی وجود دارد ؟؟؟؟؟مگر همه افراد یک جامعه و یک مملکت نیستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
اخه این جرایم را مگر میشه پرداخت کرد ؟ یک سرباز غایب بد بخت از کجا این جرایم چند ده میلیونی را بده ؟؟؟ مگر معدن طلا خالی کرده ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۰۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
برا من که تا امروز 18 اردیبهشت پیامک نیومده
برای هر کی اومد ,دیگران رو درجریان بزاره
سپاس
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۷:۴۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام خسته نباشيد،من شماره تماسي كه به پليس+١٠ دادم رو فروختم،الان بايد چيكار كنم و از كجا پيگيري كنم،خواهشا جوابم رو بديد
Netherlands
مهدی
۲۲:۴۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
تماس بگیر با شمارت که فروختی بگو اس ام اسی از شماره 1100 قراره براتون بره هر موقع رفت بهتون خبر بده
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi
۱۶:۰۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
لطفا به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه و درخواست اصلاح شماره همراه کنید.
آخرین اخبار