جابجایی محصولات به صورت رباتیک/کالای مورد نیاز خود را از ربات‌ها بگیرید + تصاویر

با پیشرفت تکنولوژی و علوم ارتباطات مشتریان قادرند با استفاده از ربات‌هایی که در فروشگاه‌ها به کار گرفته می‌شوند محصولات سفارشی خود را سریعتر تهیه كنند.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران؛ همانگونه که تجارت اینترنتی رشد می‌کند، مشتریان خواستار تحویل فوری محصولات سفارش داده شده‌اند، اما ناوگان حمل و نقل هم در صورتی که بسته‌بندی محصولات صحيح باشد کارآیی بالایی خواهد داشت در غیر این صورت عملکرد آن پایین خواهد بود.

جابجایی محصولات به صورت رباتیک + تصاویر

به این منظور تلاش‌ها برای بالا بردن سرعت این فرایند به وسیله ربات‌های Fetch صورت گرفته است، که اخیرا ربات‌های Fetch و Freight هدف خود را این قرار داده‌اند که کار خسته کننده جمع آوری و تحویل محصولات سفارشی را انجام دهند.

جابجایی محصولات به صورت رباتیک + تصاویر

هدف کلی از آوردن ربات‌های Fetch و Freight این است که کار جابجایی محصولات را سریعتر و آسانتر انجام دهند. این ربات برای خدمات رسانی به صنعت طراحی شده است، تیم رباتیک از یک پایگاه قابل جابجایی و و کنترلی پیشرفته‌ای ساخته شده است که می‌تواند هم به عنوان یک واحد ثابت و هم متحرک عمل كند.

کار اصلی این ربات‌ها برداشتن و بسته بندی کردن و سایر کارهای تکراری است در نتیجه کارگران می‌توانند روی برنامه‌های پیچیده‌تری که لازم است تمرکز نمایند. به علاوه این ربات‌ها می‌توانند به صورت خودکار از ایستگاه‌های شارژ کار خود را به نحوی انجام دهند که هم از یک طرف راندمان باتری‌ها را افزایش دهند و هم از طرف دیگر میزان کم کاری را کاهش دهند.

هر کدام از این ربات‌ها توانایی بلند کردن 6 کیلوگرم بار را دارند، همچنین 7 درجه توانایی چرخش به اطراف را دارند و به صورت مودولار و موثر کار خود را انجام می‌دهند. به این صورت که ربات Fetch محصول را تشخیص داده و از داخل قفسه‌ها بر میدارد و ربات  Freight که قابلیت حمل را دارد آن را برداشته و با خود به قسمت تسویه حساب مشتریان می‌برد.

قرار است این ربات‌ها در کنفرانس بین‌المللی رباتیک و خودرو iEEE 2015 از تاریخ 26 ماه می تا 30 در واشنگتن به نمایش گذاشته شوند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار