بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: برای پیوستن به لیگ کویت مشاوره می‌گیریم و اگر صلاح باشد این کار را انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،فرشید طالبی بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور سازی درابتدای فصل از تراکتور سازی جدا شود و ترجیح داد مدتی را استراحت کند و به هیچ تیمی نپیوندد.
این بازیکن تمرینات قابل قبولی را در این مدت در ترکیه و آکادمی گالاتا سرای گذرانده و در حال .حاضر گفته می‌شود که وی پیشنهادی از سوی باشگاه القادسیه کویت دارد،اما این طور که به نظر می‌رسد این پیشنهاد هنوز رسمیت پیدا نکرده است.

فرشید طالبی در این خصوص اظهار داشت: هیچ گونه مذاکره مستقیمی برای پیوستن به باشگاه القادسیه با مسئولان این تیم نداشته‌ام،اما صحبت‌هایی غیر رسمی از سوی دیگر افراد برای این انتقال صورت گرفته، اما این که چقدر جدیت داشته باشد در جریان نیستم.

وی بیان  کرد: تجربیات زیادی را در مدت حضورم در لیگ فوتبال ایران به دست آورده‌ام وبا لطف خدا در 4 تیم به قهرمانی دست پیدا کرده‌ام ولی در خصوص وضعیت فوتبالی‌ام در آینده باید بگویم در صورت مشاوره با افراد نزدیک اگر صلاح باشد به این لیگ می‌روم.

انتهای پیام/

برچسب ها: طالبی ، کویت ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار