شهردار بوداپست گفت: در مدتی که در تهران بوده‌ام مشاهده کرده‌ام که سییتم حمل و نقل در پایتخت جز پیشرفته‌ترین سیستم‌ها در دنیا محسوب می شود.

 به گزارش  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، اشتوان تارلوش شهردار بوداپست در مراسم آیین امضا خواهر خواندگی تهران و بوداپست که امروز (دوشنبه) در برج میلاد تهران برگزار شد، با اشاره به حضور خود در تهران اظهار کرد: طی این مدتی که در تهران حضور داشتم تهران را جز یکی از بزرگترین پایتخت ها در حوزه مدیریت شهری مشاهده کردم. 

وی با اشاره به دوره مدیریت خود در حوزه شهری افزود: در تمام مقاطعی که مدیر بودم نسبت به ایران مطالعه داشتم و بدون مطالعه وارد ایران نشده ام. به همین منظور یک طرفدار ایرانی در تمام حوزه‌های شهری هستم و همچنین سیستم حمل و نقل پایتخت جز پیشرفته ترین سیستم‌ها در دنیا می دانم. 

شهردار بوداپست تصریح کرد: ایران یک کشور بزرگ در دنیا به شمار می‌رود که از موقعیت‌های شهری خوبی برخوردار است به همین منظور می‌توانیم در خصوص تکنولوژی، فرهنگ، انرژی و مدیریت شهری با تهران مشارکت داشته باشیم. 

 اشتوان تارلوش با بیان اینکه تفکرات من در مورد ایران مثبت است گفت: امیدواریم اقدامات خوبی در خصوص اجرایی شدن این تفاهم‌نامه صورت گیرد. و پیمان خواهرخواندگی تهران و بوداپست بتواند آغازی برای مشارکت باشد.
 
 
انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار