استقلال این روزها با برد مقابل صبای قم امیدوارند به مصاف تراکتور و پرسپولیس خواهد رفت.

آبی‌پوشان، امیدوار به فتح 2 ایستگاه پایانیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران که در رده ششم رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و امیدوار است تا شاید در این 2 هفته باقی مانده بتواند حداقل سهمیه آسیایی را کسب کند.

آبی پوشان که با ارائه بازی‌های ضعیف در این هفته‌ها به طور قطعی از رسیدن به قهرمانی نا امید شدند با برد مقابل صبای قم جان تازه‌ای گرفتند و به کسب سهمیه آسیا امیدوار شدند.

اما این روزها تمرینات استقلال فشرده‌تر و با جدیت بیشتری پی گیری شده تا این 2 ایستگاه لیگ را با موفقیت پشت سر بگذارد.

از طرفی نیز حمایت پرشور هواداران آبی در این روزهای پر تلاطم استقلال از امیر قلعه‌نویی نیز جای تحسین دارد زیرا همین حمایت‌ها بوده که باعث دلگرمی آبی‌ها شده و به این 2 بازی امیدوار کرده است.

همچنین باید گفت: تراکتور حریف بعدی استقلال این روزها عملکرد خوبی داشته و تیم آماده‌ای نشان داده است و نمی‌تواند حریف آسانی برای آبی پوشان باشد این تیم با تعویض کادر فنی و سرمربی‌گری اولیویرا از 28 بازی توانسته 54 امتیاز را کسب نموده و صدر جدول را به خود اختصاص دهد و حریف دوم پرسپولیس که یک حریف سنتی بوده و گوچه در رده نهم لیگ قرار دارد و به نوعی حساس‌ترین دیدار لیگ و حسن ختام بسیار دشواری برای آبی پوشان می‌باشد باید دید که 14 روز آینده استقلال تهران با تعداد زیاد هوادار خود می‌تواند از سد این 2 حریف قدرتمند بگذرد و امیدوار به کسب سهمیه شود خلاصه اینکه میلیون‌ها هوادار پر شور استقلال بی‌صبرانه منتظر به دست آوردن کسب سهمیه آبی پوشان هستند چرا که به دست آوردن کسب سهمیه به هیچ وجه هیچ خبری کمتر از قهرمانی ندارد و می‌تواند یکی از تیم‌های آسیایی لقب بگیرد.

بدون شک این روزها شاهد تمرینات جدی و با نشاط آبی پوشان خواهیم بود و حضور هوادار زیاد در کمپ نیز این مطلب را به اثبات می‌رساند که آبی‌پوشان را برای صعود به رده‌های بالای جدول دلگرم‌تر کنند.

البته لازم به ذکر است با توجه به نزدیکی امتیازات و حساسیت پایانی فصل و لغزش احتمالی تیم های بزرگ می‌توان این شانس را قائل شد که استقلال را جزء تیم‌های آسیایی بدانیم.

گفتنی است: هم اکنون تیم فوتبال استقلال تهران در پایان هفته بیست و هشتم با 47 امتیاز رده ششم را به خود اختصاص داده است و باید دید آیا با پیروزی مقابل دو حریف پر قدرت خود می‌تواند پایان خوبی برای هواداران خود در تیم زده و حداقل آرزوی آنان را برآورده سازد؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار